من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

زن

چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

از جنس " زن " بترسید زمانی که،


زمان خاصی نداره !!!

از جنس " زن " همیشه باید ترسید... :|

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۰
چشم به راهم ...

نظرات  (۹)

۱۳ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۴ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
صد در صد همینطوره...از جنس زن همیــشه باید ترسید ؛) 
پاسخ:
@_@
۱۸ دی ۹۳ ، ۰۱:۱۱ سیدمحسن علوی
جالب بود...

پاسخ:
جالب و قابل تامل و اندکی ترسناک :|
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۸ مردی بنام شقایق ...
احسنت

واقع گرایی ینی همین
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۵۹ آمنه میلان
عذر میخام. شما مگه خودتون خانم نیستید؟آیا؟
پاسخ:
شاید ... 
باشه. من تصور کردم شما خانم هستین. :-|
پاسخ:
:)
خوبه میترسید این همه اذیت می کنید بیچاره ها رو !!! :|
جنس ِ زن رو کسی باید ازش بترسه که جنسش خوب نیست و جنس ِ خوب میخواد
وگرنه زن از جنس عشق و احساسه
خاکش از جنس خاک پای گلدان های گل سرخه ... 
بیشتر تبرکه
تا ترسناک !
پاسخ:
بعله صد در هزار :)
برام سوال شد که نویسنده زن می تونه باشه یا مرد؟
پاسخ:
50  50 ست دیگه :)
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۹ سرباز جامانده
الان من دچار دوگانگی شدم.چرا نمیگید خانم هستید یا عاقا؟
زنا همیشه با احساسن اگه رو احساسشون راه نرین بهترین همدمن....
میدونین چی میگم؟؟یا...
پاسخ:
سعی میکنم بدونم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی