من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

حقِ من (!)

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۴۵ ب.ظ
حقم را می خواهم !!!

 تو، بغــل تو و فــلان و بهمــانِ تو؛ حق من است ...



 18+ :|






موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۵)

mamnon ke bo blogam sar zadi
khoshhal misham tabadol  link konim
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۵:۲۱ مهسا خانوم
:|
پاسخ:
:)
۲۱ دی ۹۳ ، ۱۲:۲۷ مردی بنام شقایق ...
مردم چه حق و حقوقی دارن!

من کجا بیشتر از حق خودم خواسته ام
مرگ حق است به من حق مرا برگردان
آی یای یای یایییییییییییی!!
۱۴ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۳ سرباز جامانده
:| :| :| اینجا بچه نشسته بد آموزی داره نکته+18
پاسخ:
شکلک شرمساری...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی