من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

زیارت

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ق.ظ

دلمان عجیــــــب

یک زیارت دو نفره می خواهــــد ...


1


 :((

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۶)

بس که دل‌تنگم اگر گریه کنم، می‌گویند:

قطره‌ای قصدِ نشان‌دادنِ دریا دارد

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۹:۱۰ در مسیر شدن
فردا صبح ان شا الله میرم مشهد ...

البته زیارت دو نفره نیس ها.

راستش 450 نفریم !!!

اردو دانشجویی جهاد اکبر  از سراسر کشور است. بعله ...!


پاسخ:
التماس دعا داریم :(((
قسمتتون الهی
پاسخ:
ان شاالله :(((
ان شالله که بطلبه
ولی تا اراده ی رفتنکنی طلبیده هاا
۲۶ بهمن ۹۳ ، ۲۰:۱۲ نشان بی نشان
اللهم الرزقنا.
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خیلی وبتون جالبه
اتفاقی رسیدم اینجا ولی انقد قشنگ بود یه ساعت و نیمی هست دارم میخونم مطالبش و از همون اول
این پست درد مشترک بود 
آخرین بار که رفتم حرم امام رضا بیست سالم بود موقع برگشت گفتم آقا جان میخوام سری بعد دونفره بیام 
کاش آقا بطلبنمون
دلم عجیب زیارت دونفره میخواهد...
پاسخ:
ان شاالله به زودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی