من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

تو را در خواب می بینم...

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

چه خوب که

خدا

توهم

را

آفرید!!


+ عنوان نوشت:

دلم تغییر می خواهد و عشقی سیر می خواهد

تو را در خواب می بینم دلم تعبیر می خواهد ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

چه خوشکل :)
از خودت میباشد؟؟؟
پاسخ:
عنوان خیر!
می نوشتید رویا بهتر بود
توهم نابود میشه
اما
تحقق رویا ها
درصدش بالاست
پاسخ:
وقتی میدونی محقق نمیشه باید بنویسی توهم :)
توهم
بعله...
از کلمه توهم متنفرم:|
پاسخ:
 :)
من به عشق میگم توهم!
البته شاید اشتباه میکنم و حقیقته من فک میکنم توهمه!

پاسخ:
ندیدم عشق را دمی !!
این که فعلا من درگیرشم
یه چیزی بین توهم و عشقه!
یعنی نمیدونم عشقه
توهمه یا اصلا چیزی نیست!
کلا فکر همش درگیره!
شبا که خواب میبینم
صبحا وقت نماز حواسم نیست
سر کلاس اصلا درس نمیفهمم
نماز ظهر
بعد از ظهر
کلا از صبح تا شب همش ذهنم درگیره!!!

حالا نمیدونم عشقه یا توهم
پاسخ:
ان شاالله خیره :)
چه خوب که خدا هم تو را آفرید
سلام
در این هفته از شنبه تا پنج شنبه این ها را می خوانید
شنبه تلنگر
یک شنبه لیلاوار
دو شنبه خانه ی زهرا
سه شنبه حدیثی زیبا
چهارشنبه اصول کرم
پنج شنبه ظلم در شهر
پیشاپیش تشکر بی حد و اندازه از این که همیشه نوازش رو به حقیر هدیه می دید
خوشحال می شم نقد بفرمایید
توضیحاتی پیرامون هر کار و کلیت کارها بنویسید
اصلاً  هرجور که بیاید قدمتون سر چشم
دعا کنید که دستم به آسمان برسد
یا زهرا
کاش می شد آدم بعضی خواب ها رو بره تعبیر کنه
کاش می شد معنی بعضی خواب ها رو فهمید
کاش...

خوای دیدم می روی تعبیر آمد می رسی...
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۸ دانشجوی کلاس اول دبستان
زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی