من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

این شهر از حوری اگر چه ازدحام است
وقتی که می بینم تو را کارم تمام است

آشوب افتاده به جان سینه ام باز
چشمان تو مشغول نوعی از قیام است

هر چند اگر نازک شود یک تیغ کاریست
ابروی بی آرایشت مانند دام است

کم صحبتی اما بیانت فوق العاده است
حیف است نطق تو به حد یک سلام است

وقتی کنار چادری ها می خرامی
دل شوره میگیرم که بانویم کدام است؟


با خواهری یک بار هم صحبت شدم من
با آن برادر راه رفتن انتقام است؟

من بچه حزب اللهی ام باشد ولی خب
عاشق شدن طبق کدام آیه حرام است؟


چون دوستت دارم قیامت با تو هستم
این جمله میدانی روایت از امام است ؟

دنبال حرف دیگری می گردی انگار
این حرفهایی که شنیدی بی ادامه است


+ حسین صیامی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۳۰
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۹)

حرام است حرام اندر حرام
شعر از خودتون بود آیا؟؟؟
پاسخ:
خیر عرض کردم که :
+ دیگران نوشت !

بنده اگر شاعر بودم که اینجا نبودم :)))
خب عیبی نداره
قشنگ بود در هر صورت
:))))))
پاسخ:
واقعا زیباست ...
آها یادم باشه بگم دزدیدمش
://///////
عاشق ِ این شعرم 
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
جای خوبشو خودتون بُلد کردید دیگه!!!

قشنگ بود

ایام هم مبارک باشه
حاجاتتون برآورده بخیر
التماس دعا
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۳۳ انسان نیازمند
خیلی زیباست
۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۴:۴۲ دل شکسته دیوانه
خیلی این شعر رو دوست داشتم ممنون...سعی کنید از خودتون هم بنویسید.

۳۱ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۲ دانشجوی کلاس اول دبستان
سلام

"باشد تا رستگار شویم"
خیلی زیبا
عاشق شدن طبق کدام ایه حرام است
حق آدم است ک عاشق شود.. عشق باید عشق واقعی باشد
عااااااااالی بود لایک

عاشق شدن طبق کدام آیه حرام است؟
:)))))))))))))))
میبینم که دل دوستان پره
:))))
پاسخ:
:)
خیلی قشنگ بود
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۴ یک خبرنگار ...
ای بابا ... !!!
زیبا بود لایک
۱۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۳ حسین صیامی
سلام
خیلی ممنونم :)
خیلی زیبا بود ....واقعا
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۴ سرباز جامانده
عاشق شدن ک حرام نیست ولی از راه غلط ب عشق رسیدن حرامه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی