من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

عنوانش باشد خجالت و خجالت و خجالت ...

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

جمعه ای

نه چندان دور

نه چندان نزدیک

خواهی آمد


اما


من جمعه ها

خسته تر از همیشه ام !


+ تا لنگ ظهر نخوابیم که نمیشود ...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
چشم به راهم ...

نظرات  (۷)

۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۹ بهنام تنها
جمعه نه فرد است نه زوج جمعه مخفف فرج است...
پاسخ:
20
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۳ محمد حسین محسنی
20
بعضی روزها دیگه واقعا خیلی جمعه ان!!!!
هعی......:(
الهی عظم البلا
زیبابود

خسته هستم
و باز شب که میشود
                                  میگویم
                                                   اللهم .....

محسن جامعی
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۱ سرباز جامانده
صبرم از کاسه دگر لبریز است اگه این جمعه نیاید چه کنم آنقدر من خجل از کارخودم اگه این جمعه بیاید چه کنم
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۵ سرباز جامانده
صبرم از کاسه دگر لبریز است اگه این جمعه نیاید چه کنم آنقدر من خجل از کارخودم اگه این جمعه بیاید چه کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی