من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

به نام خدا ، ... هستم ، 21 ساله مصرف می کنم !!!

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۳۱ ب.ظ
باید بدانی
که
من
معتادم!!

تا یادم هست
زجر می کشم!!!

+ خاک بر سر "تو"یی که لااله الا الله ... :|
++ بی خیال که باشی زندگی به کام می شود جانا :(
+++ اولین سوال من بعدِ آمدنت این است: کدوم گوری بودی تا حالا :|
موافقین ۶ مخالفین ۲ ۹۴/۰۶/۰۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۹)

اخی.......مثه اینکه سخت میگذره برات.......
پاسخ:
:((

خخخخخخ...خوب اومدی والااااا...

very good

۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۴ محمد رمضانی
بسیار عالی

عالی بود

منم معتادم....:((((

علی یارتون
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۴ سرباز جامانده
معتاد چی؟!!
پاسخ:
زجر کشیدن دیگه!!!
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۶ سرباز جامانده
چه زجری؟
پاسخ:
دوری...
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۲ سرباز جامانده
دوری از کی؟
پاسخ:
:|
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۷ کمی خلوت گزیده!
خخخخخخخخ
خیلی خوب بود اون سوال آخر... :)))
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۸ سرباز جامانده
وا چتونه خب؟سوال پرسیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی