من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

دوست داشتن به توان n

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۱ ب.ظ
- تو که اومدی، دیگه از خدا چی بخوام ؟

+ دوباره منُ *__*

- بعدش؟؟

+  بازم من

- بعدِ بعدِ بعد از تو؟

+ فقط من



نکته کنکوری:
یا یک زن را دوست نداشته باش یا اگر دوست داشتی بی نهایت دوست داشته باش، زن اگر کم دوست داشته شود می میرد ...

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۲)

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۱:۰۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
نکته کنکوریت:)
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۰ بی پلاک ...
بهله....:)
:))
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۹ سرباز جامانده
از مطالب معلومه دخترید گفتی کنکورو کرذی کبابم
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۲ کمی خلوت گزیده!
نکته ی کنکوریتون عااااااااالییییییی بود... :)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۵ شقایق وحشی
یاد این شعر محمد علی بهمنی افتادم
تا نیمه چرا ای دوست ؟ لاجرعه مرا سر کش
من فلسفه ایی دارم ,یا خالی و یا سر ریز

پاسخ:
20
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۵ شیرین عبادی
زن ها به دوست داشته شدن احتیاجی ندارن،
زنها دوست دارن همونقدر ک ِ طرف مقابلشون رو دوست دارن،
دوست داشته بشن :)
داشتمــ نابود می کردمــ وجود ِ خویش را
مهربانــانه مرا از من گرفتـــی ،خوب شد!
عالی :)
۱۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۱ الهه منصوری
دقیقا حقیقت محضه...
پاسخ:
:)
ولی بنظرمن کم دوست داشته باشی ولی همیشه دوست داشته باشی بهتره
البته فکرمیکنم که ترجیح من این باشه...
چون بی نهایت دوست داشتن فکرنمیکنم دوام زیادی داشته باشه.. اگرهم داشته باشه دیگه به تندی اون اوایلش نیست
واین باعث سرخوردگی طرف مقابل میشه
فکرمیکنم!

پاسخ:
اینم حرفیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی