من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من و برف و تنهایی ...

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

این جاده تو را کم دارد ...


2


+ برف که میاد یکی باید باشه ، یکی مثل تو!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

وقتی میاد که یاد گرفته باشی با خودت حال کنی. 
پاسخ:
اینم حرفیه ...
ایول کجاست؟
پاسخ:
قزوین
هعی :(
http://saeidmorshed.persiangig.com/pooster2.jpeg
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۲:۴۳ کمی خلوت گزیده!
برف بیا و نیاد یکی باید باشه!
:(
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۹ سرباز جامانده
شما دعا کنین برف بیاد هیچکی هم نباشه طوری نیس
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
به به به
برف خوبه!
۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ بادبادک قرمز
واااااااااااااااای این عکس چقد عالیه
من که "اونو" دارم! فقط نگرانم تا صبح که میریم پیاده روی برفا اب شده باشه: دی میبینی! همیشه یه چیزی باید کم باشه!
پاسخ:
ان شاالله اب نمیشه :)))
قبول دارم :) هیچ گرمایی بهتر از گرمای یک آغوش تو یه روزِ برفی نیست ...
پاسخ:
+18   :|
اع دانشگاه باراجینه که!!!چقدر عوض شده پل اونجا:))
پاسخ:
بله عوض شده
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۶ ثمین سعیدی نیا
:(

دلم تنگ شد:(
پاسخ:
:(( ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی