من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بله دیگه :|

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

و مشروطی نیز عالمی دارد ...


+ امتحان ها نزدیک!

++ تعداد واحد ها زیاااااد!!

+++ اعصاب مصاب هم که تعطیل!!!



اینجاست که شاعر میگه:

آدم چه کند با هیجانِ وسطِ درس ؟
ناگاه که یادِ تو و چشمانِ تو افتاد . . .

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۶)

آخ آخ چه شعری ...
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۶ سرباز جامانده
عایا مشروطی کار درستیست؟عایا اتلاف3 ماه وقت کار درستیست؟عایا بد آموزی برای دانشجوهای آینده کار درستیست؟
پاسخ:
دانشجوهای آینده!!!
آخی یادش به خیر بچه بودیم

حاضر نیستم برگردم :|

خدا را شکر که تمام شد مدرسه!
وای من این ترم مشروط میشم خخخ
پاسخ:
خدا بخیر کند ان شاالله :((
خخخخ...
منم این ترم آسفالت شدم رفت پی کارش ...
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۲ کمی خلوت گزیده!
واااااای من حاضر نیستم برگردم به دوران لیسانسم.... با اون همه واحد و اعصاب تعطیل!
پاسخ:
بیاد اون روزی که مام اینو بگیم :((
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بعله
ادمی که درس می خونه ترس از مشروطی نداره
ممنون که از وبلاگم بازدید کردی
پاسخ:
بله اونی که بخونه!!!!
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۸ سرباز جامانده
باو من امسال کنکور دارم.درس بخونین بعدا پشیمون نشین.من هروقت درس نخوندم بعدش مث چی چی پشیمون شدم
پاسخ:
من سال کنکور هم نخوندم :|
کلا حال نمیکنم با درس اما نمیدونم چرا همیشه شاگرد زرنگ بودم :))
۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۴:۱۵ سرباز جامانده
خو اگ حال نمیکنید نخونید. الان مثلا میخواستین بگین باهوش و زرنگ بودین؟
پاسخ:
دقیقا منظورم این بود :))))
۲۲ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۹ بی پلاک ...
اوه چه خبره در احوالاتت...
الا طاقت به نظر میرسی...
پاسخ:
:)
شاعراحتمالا وقتی شعرو می سروده 12 واحدی بوده ما بین درسا وقت تو خلسه رفتن هم داشته....

:|
پاسخ:
:))))

شایدم...
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۳ عــ ـاکـ ـف ...
واحد زیاد نباید برداشت :/
آدم بدتر اعصابش داغون میشه تهشم اتفاقای قشنگی نمیفته :))))
پاسخ:
شکر خوردم :((

دعا بفرمایید
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۴ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
امتحان :(((( امیدوارم موفق باشین:) 
ممنون از نظرتون
پاسخ:
ممنون از دعای خیر شما
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۴:۳۷ میچکا بانو
امتحان نزدیک است درس زیاد :))
پاسخ:
:)))
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۴۱ خانوم اجازه؟
و من نیز بسی بدم میآید از امتحان :(((((
پاسخ:
:(
سلام یه دفعه یهویی ورقه رو بندازی بالا و الفرار 
پاسخ:
لا یمکن الفرار من امتحان :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی