من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

فازم ملوم نیست!

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۰ ب.ظ
کلی حرف دارما اما هیچ حرفی ندارم... :|
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۱
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۲)

عیب نداره پیش میاد :)
پاسخ:
ای کاش پیش نیاد...
همه حرفا که آخه گفتنی نیس
پاسخ:
بدبختی همینه!!!
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۱ دختری از دیار فرزانگان
موافقم
پاسخ:
ممنون که موافقید !
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۵ کمی خلوت گزیده!
ارزش آدم ها به حرف هایی نیست که میزنن، به حرفاییه که نمیزنن..
پاسخ:
ارزش ما باس خیلی بالا باشه پس :|
منم بعضی وقتا اینجوری میشم
ولی بعدش این قدر حرف میزنم که از حال میرم
پاسخ:
:))
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۹ سرباز جامانده
what the faz? طوری نیست کلا اصن بهشون فکرنکن
عینهو من ...
پاسخ:
هعععععععععی
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۱ سرباز جامانده
عه راسی درمورد مسافرتم باتوجه ب بی اعصابی شما الان برید بهتره یکم اعصاب دار میشید حداقل مشروط نمیشید
پاسخ:
نه پولشو دارم
نه وقتشو دارم
نه همسفری که ترجیحا از جنس مخالف باشد :|
۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۴:۱۸ سرباز جامانده
الان ینی اگ پول و وقت داشتین و همسفر ترجیحا از جنس مخالف نداشتین نمیرفتین؟! شماانگار عشق خیلی داره بهتون فشار میاره این ترم100% مشروطید
پاسخ:
:)))
۲۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۷ جواد بزرگ
خیلی وقته اینجوریم ...
منم خیلی وقتا اینجوری میشم
پاسخ:
:/
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۴ نشسته خنده
خیلی ها no fazهستن اما اگه بیاین وب من «نشسته خنده» on the faz میشین
به امید دیدار
پاسخ:
در اسرع وقت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی