من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

کَرَمِت ُ ...مَرامِت ُ...

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۴ ب.ظ

حرم بایدم، حرم ...


حرم


+ بعضی وقتها می زنه به سرم کلا برم مجاور بشم و برنگردم :((

++ آقا بطلب ، آقا لوازم سفرم را جور کن ، آقا جان جوادت منِ جوان را نظری!!!

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۵
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۰)

ان شاءالله بطلبه
پاسخ:
ان شاالله
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۷ جواد بزرگ
منم خیلی نیاز دارم ولی آقا نمیطلبه :(
پاسخ:
ان شاالله به زودی
انشاءلله بطلبه...♥
پاسخ:
دعا بفرمایین
کاش هممون رو بطلبن
پاسخ:
آمین :(((
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۰:۳۷ کمی خلوت گزیده!
شنبه دارم میرم من مشهد ان شاءالله. لایق باشم دعاگو هستم.
پاسخ:
خوش بحال شما

جدا ما رو فراموش نفرمایید
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۰ سرباز جامانده
منم بشدت نیازمندم ولی آقا باید خودش دعوت کنه و اینکه همون مسعله ی مسافرت با استرس مطرحه.من سه ماه پیش اونجا بودم و بخاطر استرس درست استفاده نکردم
پاسخ:
حسرت به اون بار ها که میریم و استفاده نمیکنیم:(
۲۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۳ رافضیــة ...
امید داشته باشید
اونوقت میبینید از جایی که توقع نداشتید جور شد و طلبید و رفتید...

علی یارتون
پاسخ:
ما با امید زنده ایم :)
نظری.....
پاسخ:
:((
مجاور شدن یه توفیقی که به کم تر بشری دست میده :( 
پاسخ:
:((
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۲ سرباز جامانده
همون قبلی. یدونه پست رمز دار دیگ دارم.منظورم اون بود
پاسخ:
بنده دارم ان را آیا؟؟؟

:|
منم خیلی دلم هوس زیارت کرده
خیلی زیاد
پاسخ:
:((
رفتن به حرم امام رضا (ع) خیلی احساس زیبایی داره 
پاسخ:
بله
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۴ محمد زارع رفیع
مرسی که بهم سر زدی وبلاگتم عالیه
persianfunny.blog.ir
پاسخ:
خواهش میشه
منم خیلی دوست دارم برم اونجا زندگی کنه ،ان شاالله شما رو بطلبه برای ما هم دعا کنید ،قسمتمون بشه
پاسخ:
ان شاالله...
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
وای که چه عظمتی داره
پاسخ:
بله ...
خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده
قلبم از دوریه تو مثل یه تیکه سنگ شده
پاسخ:
:((
ددی ما همین چند ساعت پیش رفت!بون اینکه از پیش برنامه ریزی شده باشه!یهویی!
خدا قسمت شمام بکنه!
پاسخ:
ان شاالله...
۰۶ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۱ بنت الهدی
 بعضی وقتها می زنه به سرم کلا برم مجاور بشم و برنگردم
پاسخ:
:((
۰۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۵ خارج ازچارچوب
خوش بحال ما که داریم‌شون، حتی از دورم هوامون رو دارن! نمی‌دونم اونایی که امام ندارن، چی دارن!
پاسخ:
اونا هیچی ندارن :)

سلام

من اولین باره که به وبلاگتون سر می زنم

وبلاگتون عالیه

و اولین بارم هست که تو بهمن ماه از طرف دانشگامون دارم میرم مشهد.

حس  خییییییییییییییییییییییییییییلی خوبی دارم.

:)

پاسخ:
خوش بحال شما
التماس دعا داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی