من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

تاکسی

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

گفت: اگه صدای آهنگ اذیت می کنه خاموش کنم!

گفتم: نه، اگر کم کنید کفایت می کنه، ممنون.


و این یک جمله ی ما همانا و باز شدن بحث(!) همانا


گفت: آقا اصلن شما ها به چه امیدی زندگی می کنید؟ نه تفریحی نه شادی ای همه ش عزا..چرا ؟؟

من: سکوت

گفت: جوونی مثلا!!

من: سکوت

گفت: ای بابا نکنه روزه ای؟!

من: سکوت

گفت: باش بابا حرف نزن :|


وقت پیاده شدن گفتم: ما با یه چیزای دیگه حال می کنیم ... :)



+ خو برادر می خوای سر حرف و باز کنی باز کن چرا تریپ احترام به حقوقِ دیگران بر می داری؟ :|

++ به ماشین نداشته ام فکر می کنم و مداحانی که دوستشان دارم...

+++ از یک جایی به بعد تخیل نویسنده است :)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۲)

۱۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۸ سرباز جامانده
:| من خیلی رک ب رانننده میگم خاموشش کنه جمله ی ی آخر(قبل پی نوشتا) بسیاااار لایک داره
پاسخ:
رک هستیم اما نمی گوییم خاموش کن
خودش قیافه ما را ببیند خاموش می کند :))
خخ
پاسخ:
:))
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۶ خانوم دمدمی
خو شما ماشینتو برون چیکار به جوون و حال و حولش داری:|
امان ازاین راننده های تاکسی که ماشاله گویا درهمه زمینه هاهم تخصص دارن
پاسخ:
چه عرض کنیم
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۷ سرباز جامانده
دقیقا قیافتون چجوریه که راننده میفهمه؟
پاسخ:
:))
"ما با چیزای دیگه حال میکنیم" دقیقا همینه.
البته بهشون حق میدم که بخوان حرف بزنن چون واقعا کار تاقت فرساییه اگه بخوان فقط سکوت کنن و هیچی نگن.
 ولی اینکه سر همچین چیزی بخواد بحث رو باز کنه یکمی مسخره است.
پاسخ:
هر چیزی ممکنه
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۲ سرباز جامانده
:-/
پاسخ:
:)))
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۴ فاطمه دریایی
من در برخورد با این شرایط مثلا اگه طرف سیگار بکشه جلو بینی مو می گیرم!
پاسخ:
زبان بدن بیشتر تاثیر داره
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۰ بی پلاک ...
حالا ماشین چندلحظه است 
خوابگاهی باشی که یک آوضاعیه...
ملت حمومم میرن آهنگ میزارن:|
خدانصیب نکنه...
پاسخ:
خوابگاهی شدن یک نوعی عذاب الهی به شمار میاد :)
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۸ ...ما شیعه ها ...
معلومه بچه مذهبی هستید هم قیافتا هم باطنا
پاسخ:
قیافه که بله
باطن و خدا میدونه

اما از محتوای وبلاگمون که این بر نمیاد :))
کی بشه تغییر کنیم و خوب بشیم! قانونای اجتماعی رو رعایت کنیم؟؟؟
ای خدا اون روزو برسون
پاسخ:
آمین
پنج دقیقه ذکر اباعبدالله
:)
پاسخ:
:))
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۰ جوجو کوچولو
:|
مردم خوددرگیری هم دارن :|
پاسخ:
:)
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۳:۰۸ پاک باخته
از کجا به بعد؟
ماشین نصیبتون الهی
پاسخ:
از یه جایی به بعد :))

ماشین خوبه اما یه چیزای دیگه خوبتره!!
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۷:۲۰ زهرا ghalbetaslim
سلام
ماهم خوابگاهی بودیم , یه وقتی با چندتا از بچه های شر(واقعا شر بودنا) هموسوییتی بودیم که با هیچکی هم نمی ساختن, من هربار باهم برخورد داشتم سلام میکردم, فقط سلام.اویل جواب سلام نمیدادن بعدها ولی گاهی خودشونم سلام میدادن … یه روز تو آشپزخونه که آشپزی میکردم یکی از همین بچه ها هم بود, آنگ گذاشته بود با صدای بلند, یه نگاه به من کرد گفت بدت میاد آهنگ گذاشتم؟؟ گفتم گوش نمیدم ولی اگه شما دوست داری بزار بخونه. یه نگاه کرد گفت:نه شما دوست نداری رفت هنذفری آورد …
با این پستتون یاد این خاطره افتادم …
پاسخ:
چه بچه با شعوری بوده :|
سکوت
چه جواب قاطع و محکمی...
احسنت به شما 
پاسخ:
:)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۳۵ عــ ـاکـ ـف ...
امان از این راننده تاکسیا :/
پاسخ:
:)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۴ دیوونه مهربون
چه چیزای دیگه یی؟:D
پاسخ:
:))
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
همون جوابشو ندادی بهترین کارو کردی
پاسخ:
:)
چه تخیل قشنگی همشیره :دی 

مثلا میثم مطیعی بذاری تو جاده شمال :))))))
پاسخ:
ممنون همشیره :دی

ما کلا عادت به گوش دادن چیزی نداریم اما اگر قرار باشه چیزی گوش بدیم یه چیزی گوش میدیم که هم خیر دنیا توش باشه هم اخرت
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۷ پاک باخته
خوب ارش نصیبتون
پاسخ:
ارش = آرش ؟ اَرش؟ اِرش؟

:|
پرش خیر و حال و هول میثم مطیعی همشیره !!!
پاسخ:
؟!
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۵ محدثه واحدی
سکوتش جالب بود....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی