من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

سر کوچه...

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

از آن طرف می آمد که دیدمش! دو طرف را نیم نگاهی کرد و رد شد. نزدیک کوچه مرا هم دید! سر به زیر بود، سر به زیرتر شد و آرام از کنارم گذشت ...


+رنگِ چشمت را نمی دانم به جانِ مادرم / بس که من را دیدی و سر را به زیر انداختی (شاعرش را نمی شناسیم)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۴)

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۲ حسین بابائی
:)

به ما هم یه سری بزنید :(
پاسخ:
چشم.
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۲ سرباز جامانده
:|
پاسخ:
علامت :| را شرح دهید. (2نمره)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۵ بی نام بی نشون
حجب و حیا عشق را زیبا می کند
به اون عباس بابائی هم یه سری بزنید کشت ما رو هر جا رفت همینو گفت
:)
پاسخ:
حق داشتن ایشون ..
رد می شوی گهی ز کوچه ولیکن به رایگان

سنگی بزن به قلب خسته ی گنجشک های مفت

#الف_مهاجر 


پاسخ:
20
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۶ بی نام بی نشون
حسین بابائی درسته
:)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۳ خانوم دمدمی
وای خدا..
عاغا اینارو ننویس دلمون آب شد :))
پاسخ:
شما فعلا به درس فارسی دبستان برس :))

عاغا؟؟؟
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۰ خانوم دمدمی
خو اینارو مینویسی نمیزاری ما به بچگیمون و درسای دبستانمون برسیم که!
جهش در رشدمان ایجاد میشود دلمان میخاهد خو ;-)
پاسخ:
ای وای بر ما که فکر جهش را نکرده بودیم
پوزش
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۳ سرباز جامانده
نظر خاصی ندارم.فقط حاضری زدم
پاسخ:
عجب...
دی در گذر بود و نظر سوی ما نکرد/بیچاره دل که هیچ ندید از گذار عمر
پاسخ:
:(
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۰ خواب زده

نه سراغی ، نه سلامی...خبری می خواهم
قدر یک قاصدک از تو اثری می خواهم 
خواب و بیدار، شب و روز به دنبال من است؛
جز مگر یاد تو یار سفری می خواهم؟ 
در خودم هر چه فرو رفتم و ماندم کافی است
رو به بیرون زدن از خویش، دری می خواهم
بعد عمری که قفس واشد و آزاد شدم
تازه برگشتم و دیدم که پری می خواهم 
سر به راهم تو مرا سر به هوا می خواهی
پس نه راهی، نه هوایی، نه سری می خواهم 
چشم در شوق تو بیدارتری می طلبم
دلِ در دام تو افتاده تری می خواهم
در زمین ریشه گرفتم که سرافراز شوم
بی تو خشکیدم و لطف تبری می خواهم
 
#مهدی_فرجی
پاسخ:
قدر یک قاصدک از تو اثری می خواهم
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۸ ...ما شیعه ها ...
خیلی زیبا بود
احسنت بر شما
پاسخ:
ممنون از توجه شما
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۶ پاک باخته
گویا اسیر همین حجب و حیاش شدید

ستاد دامن زدن به رویاها
پاسخ:
:)
۱۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۱ محدثه واحدی
دست گل شاعر مفقودش درد نکنه
پاسخ:
بله
وقتی که چادر می‌کِشی یعنی که مَحرم نیستم
من عاشقم صِرفاً همین رفتارِ #محجوبانه را...
.
.
وقتی که رو کج می کنی یعنی که محرم نیستم
من هم فقط عاشق شدم این #غیرت مردانه را...
پاسخ:
عالیِ این مکالمه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی