من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

اندر خم یک کوچه ...

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

نگذشتم از خودم

از من

گذشتی ...


+ خوش بحال هرکسی وقف نامِ فاطمه است / هر کسی میشه شهید صید دامِ فاطمه است

++ دلم برای خودم سوخت وقتی دیدم، متولد 74 است و اسمش شـهـید ...

+++ هفت شهر عشق را عطار گشت / ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰
چشم به راهم ...

نظرات  (۷)

پست اول این وبلاگ دوستمون رو بخونید..درباره مدافعان حرمه

http://ehtelal.blog.ir
پاسخ:
بله چشم
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۰ سرباز جامانده
:-(
پاسخ:
:(
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۰۸ پاک باخته
آه...
پاسخ:
:((
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۷ ...ما شیعه ها ...
مثبت تقدیم به مطلبتان
پاسخ:
مچکرم
شهید محمد رضا دهقان !!!
پاسخ:
:(
۲۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
عالی
پاسخ:
:)
وای
نوبت ما شده
باید زودتر شهید بشویم
پاسخ:
ما جا خالی دادیم، رد شد !!!

ان شاالله نصیب شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی