من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

دل به دل راه داره!

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۵ ب.ظ
به هر
بهانه بود
دل
راضی شد

درست
آخر کار
اما

" ضرب المثل بازی "
شد ...


+ مادرم صد ها مثل زد تا فراموشت کنم / "راه دارد دل به دل" گفتم و او توجیه شد! (شاعرش گمنام است)
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۴)

۲۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۹ خانوم دمدمی
کجا راه دارد ،مسدود کردن...دل من ز غصه خون شد دل «او» خبر ندارد!
پاسخ:
:(
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۳ کمی خلوت گزیده!
با خیلی از پست هاتون دوست دارم بنشینم و های های گریه کنم...
پاسخ:
متاسفم که درک می کنید...
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۹ سرباز جامانده
:| )متعجب از کامنتای چرت و پرت خودم بین کامنتای شاعرانه و اموشنال مردم)
پاسخ:
:))
چقدر خوب بود.
اون اولی  از سیدحسن حسینی نیست؟
.
شاعری وام گرفت
شعرش آرام گرفت...


پاسخ:
:)
کدوم اولی؟!

ختم امن یجیب میخواهی ؟
پاسخ:
ختم امن یجیب هایی که مستجاب نشد
چهل چهله ای که گذشت و باز دلتنگم!
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۶ ...ما شیعه ها ...
++
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۹ محمد ابراهیمی
تشابهت قلوبهم ..
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۲ سرباز جامانده
:| ب جوابتون ب ثمین
پاسخ:
کلا شما با این :| قرار داد بستین!!!

جدا ممنونم که انقدر دقیق پیگیر هستین و حتی نطرات رو هم مطالعه می فرمایین
سپاس

سایه شما مستدام
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۴ محدثه واحدی
خیلی هم زیبا...:( 
پاسخ:
:(
بین دلها راه نیست
ما راه را میسازیم
پاسخ:
:)
یاد یه بیت از خودم افتادم:

همیشه هم خوب نگفته اند قدیمی ها
شک کرده ام، هیچی بهتر از کاچی نیست؟
پاسخ:
:))
۲۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۱ شکوفه شکوفا
چه مامان منطقی ای
پاسخ:
:)
۲۳ دی ۹۴ ، ۰۶:۲۴ سرباز جامانده
این هم از نشونه های اعتیاده.درمواقع بیکاری نظرات پست های مردم رو میخونم. هیچ پستی بدون نظراتش کامل نیست
پاسخ:
اعتیاد خوبیه
راه دارد دل به دل...
پاسخ:
قشنگ ترین قانون دنیا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی