من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

لیاقتی که ندارم!

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

باید بنویسم
اما
چه نویسم؟!

لطفی به دلم کن
قَدری بنویسم...



+ هزار جمعه‌ی بی‌تو گذشته از عمرم / هزار سال پیاپی دچار تاخیری ( کاظم بهمنی)

++ اللهم عجل لولیک الفرج ...


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۴
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۵ ...ما شیعه ها ...
الهم عجل لولیک الفرج 
الهم عجل لولیک الفرج
هعی... 
پاسخ:
:((
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۲ کمی خلوت گزیده!
++آمین...
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۶ پاک باخته
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۶ بی پلاک ...
:((((
پاسخ:
:((
عطـر سیب حـرمت می وزد از سمت عـراق 
شب جمعه است دلم باز هوایی شده است...

ممنون از پست خوبتون
پاسخ:
خواهس میکنم
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۳ بی نام بی نشون
نیستیم منتظر واقعی
نیستیم آقا
جمعش کن
با عکس و نوشته کسی منتظر نمیشه
پاسخ:
چه عرض کنم
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۰ علی اصغر
ایکاش که بیاید
غم از چهره ی ما بزداید
پاسخ:
ان شاالله
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۵ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۱ عــ ـاکـ ـف ...
متی ترانا و نراک ..... ؟!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی