من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

عصاب مصاب تطیل!!

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

وقتی خونه شلوغه و در عین حال تو تنهایی! وقتی یک دنیا کار داری ولی حس انجامشُ نداری! وقتی خیلی مسخره بغض می کنی و از هیکل گُندت خجالت نمیکشی! وقتی رفیقی نداری که بشه روش حساب کنی! وقتی اعصاب نداری! وقتی حال و حوصله نداری! وقتی داغونی! وقتی ... !


+ گریه کردن خوب چیزیه آقا، خوووووب!

++ وقتی دلم می خواد با این قد و قواره زار بزنم و نمی تونم، یاد حرم امام رضا می افتم! اونجا کسی ازت نمی پرسه چرا گریه کردی!!!

+++ من دائم البکاء و تو هم دائم الکرم / زیباست اشک چشم گدا داخل حرم ( جعفر ابوالفتحی)

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۰)

آدم گاهی اوقات اینجوری میشه

http://s6.uplod.ir/i/00733/6sa760vb79tq.jpg

پاسخ:
اتفاقا همیشه به این صحبت حاجاقا فکر میکنم

ممنون
بغض وگریه هیچ‌ربط و دخلی به هیکل و سن و حتی جنس نداره!
یه وقتایی تنها کاری که آرومت میکنه گریه ست
پاسخ:
شاید...
درون سینه‌ام دردی‌ست خونبار
که همچون گریه می‌گیرد گلویم

غمی آشفته دردی گریه آلود
نمی‌دانم چه می‌خواهم بگویم . . . .

#سایه

پاسخ:
نمی‌دانم چه می‌خواهم بگویم . . . .
دقیقا :((
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۳ محمدرضا .....
چند روز پیش یکی را بعد از مدتها دیدم
گفت میدونی اولین خاطره من از تو چیه؟
گفتم چی؟
گفت توی حجره نشسته بودم و حالم حسابی گرفته بود
تو اومدی دستت را گذاشتی روی شانه ام و گفتی:
کی گفته مرد نباید گریه کنه؟!
با این حرفت خیلی آرام شدم ....
پاسخ:
دم شما گرم...
گریه اصلا چرا نداره اخه!

اونم گریه ی بی دلیل رو که اصلا نباید پرسی:چرا
پاسخ:
همه چیز برای مادر خونه چرا داره
زود اومدن
زود رفتن
خوردن
نخوردن
پسر دختر هم نداره

مادر خونه افریده شده که نگران باشه :)
گریه خیلی خوبه وقتی اعصابت داغونه و سر در گمی....مثل حال دیروز من....😷
پاسخ:
بله
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۷ "ارنواز دخت"
میگی قد و قواره یاد خودم افتادم دوستم همیشه میگه خجالت نمیکشی با این قد و قواره :/
پاسخ:
:)
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۷ فاطمه دریایی
اوهوم
نگو بزرگ شدم گریه کار کوچک هاست
زنی که اشک نریزد قبول کن زن نیست

اشک چیز خوبیه کلا :)
البته به قول پدرم، گریه نکن که خالی بشی...با گریه کردن پر بشو
پاسخ:
چه جمله سنگینی :/
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۱ سرباز جامانده
خیلی اوضاع افتصاحیه.خیلیییییی.اگ با گریه سبک میشید گریه کنید.یکجایی دوراز چشم همه حتی آثارشم نمونه. بله صددرصد موافقم.مامانا هرچیز بچه هاشون نگرانشون میکنه
پاسخ:
عاقبت دستانمان رو می شوند با شعر ها
مثل چشمانی که بعد از گریه ها پف می کنند...

این مصرع ینی نمیشه آثارش نمونه:|
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۹ رنگ خدایے . . .
آقو داغونیا! :)
پاسخ:
از داغون اون ور تر :))
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۶ پاک باخته
ان شاءالله به طودی آرام دلتون نصیبتون بشه...
پاسخ:
ممنون با دعای خیر شما
موافقم...گریه خیلی چیز خوبی...اون برای حال پریشون اینروزای من...
پاسخ:
ان شاالله حالتون خوب باشه :)
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۰ فاطمه .س.
بهترین جا واسه گریه همون جاست
دوستی دارم که رفته سفر،موقع خدافظی بهم گفت حالا ک نیست اگه دلم گرفت فقط با خدا درد ودل کنم،می گفت دلت ک گرفت برو کهف الشهدا ...
پاسخ:
کهف الشهدا هم خوبه
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۸:۰۵ علی اصغر
گریه واقعا خوبه

پاسخ:
:)
۳۰ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۸ لی لی (لیلی نامه)
منم هر وقت دارم از بغض خفه می شم هوای حرم آقا می زنه به سرم...
آخ از این حال خوب و آروم که آدمو پر از نور و آرامش می کنه...

گریه مرد و زن نداره...
ولی وقتی مرد گریه می کنه یعنی خیلی دلش پره...
امیدوارم دلتون سبک شه...
پاسخ:
حرم حرف نداره

ممنون
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۱ سرباز جامانده
حموم(من بعد حموم چشام قرمز میشه اگ گریه کنم معلوم نمیشه.پفم زیر آب نمیکنه) امام زاده ای گلزار شهدای جایی
پاسخ:
کلا واردینا :)

ممنون از راهنمایی ...
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۳:۱۶ سرباز جامانده
برعکس من خیلییییییییی کم پیش میاد گریه کنم خیلییییییییی کم.فقط ممکنات رو گفتم
پاسخ:
:)
من دلم حرم میخواد:((((

پاسخ:
به زودی نصیبتون ان شاالله
مصرع اول شعر ناقص است با عرض پوزش :)
پاسخ:
اصلاح شد
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی