من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

فیلمی،الکی...

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ

کاش زندگی ام فیلمی بود، الکی... فیلمی متولد می شدم، فیلمی بزرگ می شدم، فیلمی عاشق می شدم، فیلمی زندگی می کردم و فیلمی ... !

توی فیلم ها کودک به دنیا که می آید، پدر از پشتِ شیشه نگاه می کند و در دلش قند آب می شود! توی فیلم ها بچگی ها بهتر هستند؛ فوتبال بازی کردن پسرها در کوچه و خاله بازی دختر ها در خانه قشنگ تر به چشم می آید! توی فیلم ها عاشق شدن خوشگل و خوشمزه است؛ با یک نگاه دل می بندد پسر داستان و با یکی دو تا دوستت دارم، دل می بندد به او دخترک، می روند بستنی قیفی می خورند و قدم می زنند و می خندند و در آخر هم با همه ی سختی ها، پدر دخترک راضی می شود و آن دو می رسند به هم! توی فیلم ها زندگی ها قشنگ تر هستند! انگار از پشت لنز دوربین زندگی را دیدن لذتش بیش تر است...!!!

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۳۰
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۸)

من دوس داشتم یه شخصیت کارتونی بودم!
پاسخ:
اونم خوبه
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۳ خانومی ...
توی فیلم ها زندگی ها راحت تر هستن ...
پاسخ:
راحت به نظر میان!
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۵ ...ما شیعه ها ...
دست به قلم بشوید و بنویسید خوب است
پاسخ:
چه بنویسم؟ آیا؟
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۶ شیکسون (^_^)
اگه شانس ما باشه که فیلم ژانر وحشتی ستایشی دلنوازانی کیمیایی چیزی به پستمون میخوره :))
پاسخ:
:))
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
کاش
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۹ پاک باخته
فیلم زندگی ما که خیلی فیلمی الکی بود
هنوز هم باورم نمیشه بعد یه سال سختی بلاخره با همون پسری که همه مخالفش بودن تنها و تنها چون سرمایه و خونه نداشت ازدواج کردم
امیدوارم همه عاقبت بخیر و با ایمان بمونن
که سرمایه اصلی همه آدم ها ایمانه
پاسخ:
تبریک میگم
همیشه از نظرات شما این برداشت رو داشتم که به اون چه میخواستید نرسیدید

الحمدالله

خوشحال شدم

خوش بخت باشید ان شالله...
چقدر جالب بود.
همین چند دقیقه قبل پست وبلاگ "خانومی" رو میخوندم خیلی جالب انگیزناک بود.
:))
هر دو رو خیلی دوست داشتم
پاسخ:
جالب انگیزناک ... :))
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۷ سرباز جامانده
شاید...
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۹ فاطمه دریایی
ما که زندگیمون خودش فیلمه!
لازم نیس فیلمی الکی زندگی کنیم!
پاسخ:
خوش بخت باشید ان شاالله
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۱۰ پاک باخته
چه جالب
شاید این مدت حواسم به حرف هام نبوده
ولی
خدای من همیشه به من لطف داشته


بالاخره درسته خدا ما رو تو خونواده مذهبی دنیا نیاورد
و خیلی از عقایدمون فرق داره
اما هیچ وقت تو هیچ بازه زمانی کم نمیزاره برای بنده هاش
این ضعف ایمان امثال منه که گاهی نالان میشیم

اتفاقا اسم شما تو لیست کسایی گذلشتم که سر عقد دعاشون کنم
ان شاءالله عاقبت بخیر باشید
وقتی امثال شما رو میبینم خیلی خوشحال میشم
پاک موندن الانا دیگه خیلی جنم میخواد
با این اوضاع خیابونا 

یه پیشنهاد هم دارم
بعضی پست هایی که مخاطب خاص دار هستن و خیلی عاشقانه ان
رو که مینویسید رمز دار کنید
یا تو یه دفتر بنویسید و بعد محرمیت بهشون هدیه بدید 
و رمز پست  ها یا دفتر رو به کسی ندید.
میبینید که چقد خوشحال میشن
مخصوصا اگه مخاطبتون خانوم باشه
اگه هم آقا باشه خوشحال میشن 
چون همسر من که آقا بودن هم خوشحال شدن.
و
همین طور میتونید براشون هدیه های کوچیک 
مثله تسبیح و اینا بخرید و تبرک کنید به ضریح های ائمه و نگه دارید 
براشون
 یا میتونید براشون روزی دو رکعت نماز و ... بخونید که 
نیروی کمکی باشه براشون برای پاک موندن 

مخصوصا اگه آقا باشن
چون پسرای مذهبی ما واقعا مورد ظلم قرار گرفتن 
الان که بعضی خاتوم های حزب اللهی هم رعایت نمیکنن
چون من نمیدونم دقیقا شما خواهرید یا برادر

ببخشید پر حرفی شد
امیدوارم خوشبخت و عاقبت بخیر باشید
و زودتر وبتون دوتایی شه

پاسخ:
ممنون که قرار هست بنده را هم دعا بفرمایید

خیلی ممنون بابت پیشنهاد ها

خیلی بیشتر ممنون بابت پر حرفی به جای شما

همیشه ما رو دعا کنید
هعی ... 

فیلم رو میشه زد عقب تازه اما زندگی رو نه !!!
پاسخ:
بله
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۲۳ فاطمه دریایی
البته زندگی ما بیشتر به خاطر عجیب و غریب بودنش فیلمه!
ممنون
پاسخ:
:)
خیلی دوست دارم زندگیم رو فیلم کنن...
البته سعی دارم زندگی نامه ام رو بنویسم فعلا تا بعد ببینم چی میشه...استارتش هم زدم...وقت خالی میخام برای ادامه دادن
پاسخ:
کتابی با نام " ب. نون" موفق باشید
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۵۳ مجتبی خزاعی
اصن یه چی بهتر
خودت فیلمی زندگی کن
اما الکی نه
حتی فیلمی عاشق شو
فک کنم بشه :\


پاسخ:
بلد نیستم :/
چه جالب میشد اگه میشد
پاسخ:
بله
بدبخت ما جوونا کارمون به جایی رسیده که زندگی فیلمی رو ترجیح می دیم
پاسخ:
:|
tuye filma hameye pesara pooldaro mayedaran
mashino khune shakhsi daran
badesh miran ba dokhtare azrezuhashun ezdevaj mikonan
amma vagheiat ye chiz dgast

hamin chizaro misazan tavagho dokhtara ba pesara mire bala

پاسخ:
چه عرض کنم
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۱ خارج ازچارچوب
همه خاصیت فیلم همینه که کات داره! برش می‌زنه از جایی به جایی که ما دوست داریم ببینیم! این وسط، چقدر واقعیت‌ها و رویدادها که دیده نمی‌شن... اینه که فیلم، رویاست ولی زندگی نه.
پاسخ:
بله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی