من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

فکرامو کردم!!!

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ

- می خوام طلاقش بدم

+ چرا؟!

- زنِ زندگی نیست!

+ چه طور؟

- از اولش اشتباه کردم

+ بیشتر فکر کن

- فکرامو کردم

+ مثل اون روزی که اومدی و گفتی "فکرامو کردم" می خوامش؟؟؟

- اون موقه خر بودم الان سر عقل اومدم

+ الان خرتری ، خبر نداری !!!


+ عرضی ندارم :|

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۰)

شاید خرترهم باشه...
://///
پاسخ:
:/
منم عرضی ندارم به همون پهنا هم در طور و در ارتفاع، عرضی ندارم
پاسخ:
:)
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۷ سرباز جامانده
:-/
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۲ ...ما شیعه ها ...
واقعا.... 
آدم وقتی یکی رو انتخاب میکنه واسه زندگیش باید از همون اول درست تصمیم بگیره
زندگی دختره بیچاره که بازیچه نیست.... 
پاسخ:
هم چنین زندگی خود پسر :|
ای بابا چقد عصبانی
(لبخند)
پاسخ:
:)
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
::::::(
پاسخ:
:(
آمار طلاق اینقد رفته بالا انگار خاله بازیه :/
پاسخ:
متاسفانه
الان خر تری...چقد روراست😁
پاسخ:
ما کلا ادم رکی هستیم :/
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۲ سرباز جامانده
الان یییی مسعله ای.چرا میخواد طلاق بده؟!!
پاسخ:
ببخشید دیگه نمیدونم:/
چه ساده و سنگدلانه از انتخابش گذشت...هعععععی....
پاسخ:
...
خریت با حریت یک نقطه فرق داره باید اینو بهش یادآوری کرد !!!
پاسخ:
بسیار هم خوب
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۳ یه آدم معمولی ..
خرتر شده
پاسخ:
:|
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۵ یه آدم معمولی ..
عجب
اونوقت کله اش داغ بوده ....قاشق بوده....میخواسته بمیره..
دیگه به اینجاش فکر نکرده بوده:|||
پاسخ:
:|
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
باید با آدما ازدواج کنه آدم!!!
پاسخ:
بله
دنبال شدید
پاسخ:
ممنون
خر خرسوار :) خر شیطان رو میگم
پاسخ:
:)
خخخخخ
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۳ امیرحسین معتمد
چه اتفاق خوبی!
چه صفحۀ خاصی!
پاسخ:
بزرگوارین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی