من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

میوه ممنوعه

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

دلـواپسـم، دلــهره دارم، غمگــینم

هبــوطِ تو آدم ، کــرد زمـیـن گــیرم



+ برخی معتقدند پدر ما حضرت آدم، روز جمعه از بهشت رانده شد!!!

++ ای نبخشیده گناه پدرم، آدم را / به گناهان نبخشوده قسم دلتنگم...(فاضل نظری)


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۰)

چقدر این شعر فاضل خوب بود.
لطف خداوند بین که گنه بنده کرده است و او شرمسار...
پاسخ:
...
و من روز جمعه متولد شدم :))
پاسخ:
مبارک و میمون ان شاالله
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۱ ...ما شیعه ها ...
قشنگ بود
پاسخ:
ممنون از حضور شما
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
چه جالب
من نمیدونستم
پاسخ:
ظاهرا اینجوری بوده
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۷ مــــــــ. یــ.مــ
:||
عجب پس به دلایل دلگیری جمعه ها اضافه شد
پاسخ:
میگن دلیلش همینه ظاهرا ...
زیبا بود
چقدر این فاضل حرف های قشنگ زده !!!!!
پاسخ:
یدونه باشن ...
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۳ مهدی ابوفاطمه
قشنگه
فقط این که گناه نبوده و ترک اولی بوده و بر حضرت آدم علیه السلام حرام نبوده خوردن از میوه اون درخت
و در ضمن نسبت به همین ترک اولی هم خداوند متعال او را بخشید
موفق و سربلند باشید
پاسخ:
بله در جریان هستیم

شعر هست و پر از استعاره

موفق باشید...
دلگیرم و دلتنگم و دل سرد و دل آشوب...
فرمانده ی شرمنده ی یک لشگر مغلوب!

#امیر_سهرابی

منم جمعه متولد شدم :)
پاسخ:
عجب...تولد شما هم پر پرکت ان شاالله
کاش جمعه ها عصر نداشتند
جالب بود
ممنون
فاضل عالی هست.شاعر مورد علاقه من...مرسی :)
پاسخ:
خدا حفظشون کنه
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
هبــوطِ تو آدم ، کــرد زمـیـن گــیرم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۱ خارج ازچارچوب
لابد برای همین جمعه‌ها انقد یه جوری غمگینن!
پاسخ:
ظاهرا...
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۵ بآنـــو نمــــــو:/
ممنان:)
من هم کمی ناراحتم
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۳۵ میم مثل من ...!
خوب و قشنگ و عالی 
پاسخ:
ممنون
یارب


جالب بود ... اطلاع نداشتم از این موضوع ...


جالب بود
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۹ لی لی (لیلی نامه)
وای از این فاضل نظری عزیز... که با روح و روان آدم بازی می کنه شعرهاش...
پاسخ:
بله خوب شاعریه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی