من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

فضول

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۹ ب.ظ

- چرا ساکتی؟

+ چی بگم؟؟


- حرف دلتو!!

+ حرف دلو نمیگن، مخاطب خودش می فهمه


- اگه نفهمید؟؟

+ اگه نفهمید یعنی مخاطبِ دلِ ما نبوده...



+ تو کز خاموشیم فهمی نداری / چه خواهی فهم کردن از کلامم (شفیعی کدکنی)

موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۷)

حرف دلو نمیگن مخاطب خودش میفهمه :)
پاسخ:
:)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۳ لی لی (لیلی نامه)
"اگر نفهمید........."
چقدر این نفهمیدنا درد داره...
پاسخ:
بله :/
هییییییی خدا
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
باید حرف دلتو بزنی
پاسخ:
باید حرف دلتو بخونه
خودش
از تو چشمات
:)
حرف دل رو باید فهمید
پاسخ:
بله
خیلی خوب بود دقیقا حرف دل من...میشه کپپی کنم؟
پاسخ:
متاسفم که درک میکنید

کپی بفرمایید مشکلی نیست اما به نظر من خودتان دست به قلم باشید بهتر است:)
اونکه بله ادم به قلم خودش باشه..ولی این خیلی ب دلم نشست
پاسخ:
قابل شما رو نداره...
بدبختی‌این جاس که حرف دلشو بفهمی ولی اون حرفت دلتو نفهمه😥😢
پاسخ:
اینم هست
گوش کن با لب خاموش سخن می گویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من وتوست

نگاهت میکنم خاموش و خاموشی زبان دارد
زبان عاشقان" چشم" است و چشم از دل نشان دارد

جواب نظرم رو ندید 20 هااا...این یکی نمره اش بیشتره :)


پاسخ:
چشم

امضاء + 20 + یه کارت هزار آفرین :))
این فانتزیا...خیلی ادمو کنجکاو میکنه
پاسخ:
تمام حرف من به همه بزرگوارانی که قدم بر چشم ما میگذارند این است:
از دادن رمز معذوریم (شکلک خجالت)

این فانتزی ها فقط برای خودمان است
هم ساده
هم مسخره
هم پیش پا افتاده
اگر بخوانید بی شک یقین میکنید بنده دیوانه هستم که رمز دارشان کرده ام اما ، صلاح در این است دیگر چه کنیم :)
نه من نگفتم رمزش چیه....کلا هر وقت اینا رو میبینم کنجکاو میشم..میدونین که کنجکاوی غریزیه..شکلک خجالت
پاسخ:
متوجهم
کلا عرض کردم :)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
با سکوت کردن کاری درست نمیشه
پاسخ:
گاهی باید سکوت کرد...

سلام

مطلب قشنگی بود

موفق باشید

پاسخ:
سلام
ممنون
همچنین
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۱ mohammad yadollahi
سلام
بعضی اوقات محاطب خودشو ب  نفهمیدن میزنه
نباید زود رفت ک
موفق و سربلند باشی
پاسخ:
اینم هست

ممنون همچنین
الان کاملن کپ کردم من!
پاسخ:
چرا؟؟؟
اوهوم :)
تا امروز
در هیچ جای تاریخ نوشته نشده
کسی چیزی را از سکوت یا چشمان کسی خوانده باشد!
چشمانِ شما کاغذ فکس ندارد که بلینگ کند و خش خش خش کاغذ از خودش خارج کند تا ما حرف های نگفته تان را از رویش بخوانیم...
و لازم به توضیح است که سکوت شما
دود نمی دهد!
که ما از سفیدش بفهمیم فلان است
و از سیاهش بفهمیم فلان نیست...
مثل آدم حرفتان را بزنید!
دردتان را بگویید!
وقت ما را هم نگیرید...
آخرش هم ننشینید این ور و آن ور بگویید:
سکوتم را نفهمید!
نگاهم را نخواند!


منسوب به سعید خان بیابانکی!
راست و دروغش رو ندانم :)
(در موقعیتی که اصلاً اعصاب نداشتند قطعاً!)
پاسخ:
مثل آدم حرفتان را بزنید!

کاملا واضحه اعصاب نداشتن :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی