من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

اعتراف می کنم

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ
یکی از دلایلم، تاکید میکنم؛ یکی از دلایلم، برای ورود به دانشگاه، دیدن تو بود ...

+ قلبم از کار ایستاد اما تو جایت خالی ست / گفته ام روی کفن یک قلب خیاطی کنند (مجتبی صادقی)
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۴
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۴)

این "تو " یعنی کی دقیقا ؟؟
پاسخ:
یعنی "تو"

:)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
ایولا! ایول!
خوشم اومد
خیلی رمانتیک!
احسنت!
پاسخ:
حیف که محقق نشد :| حالم گرفته شد اصن :|
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۸ مهنا احمدی
خداوندا اگر جایی دلی بی تاب دلدار است
نمیدانم چطور اما خودت پادرمیانی کن
پاسخ:
آمین ...
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اِی بابا
حیف شد پس
پاسخ:
چهار سال عمرم تباه شد اصن :((
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
چه خوب میشد به هم میرسیدین
پاسخ:
احتمالا یه دانشگاه دیگه قبول شدن و فانتزی یکی دیگه محقق شده :/
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
"احتمالا یه دانشگاه دیگه قبول شدن و فانتزی یکی دیگه محقق شده :/" قبول شدن کی تو یه دانشگاه دیگه؟؟؟؟
فانتزی کی محقق بشه؟؟؟
پاسخ:
ای بابا

یک "او" قرار بود برای ما باشد وبشود "تو" که نشد :|

واضح نیست؟؟؟
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
چهااااااااااار سال؟؟؟؟؟؟
رشته چی بودین؟؟؟؟
حتماً بالا انتخاب رشته کردین خب
پاسخ:
چهار سال لیسانس دیگه :|

منظور دوره تحصیلی بود :/
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۷ سرباز جامانده
خخخخ دوسال دیگ جا داره.تا ارشدو بگیرین میادش
پاسخ:
ارشد؟!
نه دیگه نمیخوام
نیومد رفتم :/
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
"ای بابا

یک "او" قرار بود برای ما باشد وبشود "تو" که نشد :|

واضح نیست؟؟؟"
ببخشید بابا! غلط کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
چه حرفیه برادر

شما و بقیه بزرگواران نور چشم این وبلاگ هستین ، اختیار دارین ...

+ کلا عرض کنم که شخص خاصی مد نظر نبوده، درباره یک شخص خیالی نوشتم این جمله را :)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
من که کسی نیستم، چندتا سؤال پرسیدم
پاسخ:
حق با شماست!

سوال بعدی لطفا ... :)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
سؤالی نمونده
خوشبختانه با خوبی همه رو جواب دادین
پاسخ:
تیکه که نبود؟؟؟؟ :|
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۱ پریســـآتیـــــس : )
عجب .. 

یه وقتایی برا همه اینجور دلایل ممکنه پیش بیاد ؛)
پاسخ:
بله شتریه که جلو در همه میخوابه
تقصیر فیلماس دیگه :/
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
یکمی بود!!!!
پاسخ:
تیکه خوب نیست
شما بیا مرررررررررردونه دلتو صاف کن

بنده جدا عذر خواهم
اصلا منظوری نداشتم و لحنم هم تند نتبود اما این طور برداشت شد :/
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
شما صاحب اختیاری
خواهش میکنم
شما واقعاً خوب هستید
پاسخ:
باور میکنم (خوشحال شدن)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
ممنون
پاسخ:
خواهش میشه
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
اشتباه کردی نباید از روی احساس قضاوت می کردی
پاسخ:
قضاوت کردم؟

شاید...
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۳ احسان قائدی
قلب من موقع اهدا به تو اشکال نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را
پاسخ:
20
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۱ یه آدم معمولی ..
تو این اشفته بازار بیکاری به خاطر طرف رفتن دانشگاه فکر خوبیه
پاسخ:
:)
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۷ لی لی (لیلی نامه)
هدف خوبی نبوده گویا...
ما که دیدیم چه سود.....
پاسخ:
:(
من احساس میکنم  گیج شدم
پاسخ:
چرا؟؟
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۵ نمو هستم (:
چقد قشنگ بود....(:
پاسخ:
:)
ای بابا عاشقی کیلو چند 
:(
پاسخ:
:/
دلیل زیبایی بوده است
شاد باشید
پاسخ:
:)
همه بخاطر دیدن همین تو به دانشگاه میرند 
خخ پس حیف شد پرپر شد
جمله اخر محض شوخی بود :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی