من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

گفتن نداره اما

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۱ ب.ظ
از دیروز یک نفر در وبلاگ ما بسط نشسته و بیرون نمی رود! یعنی کنگر خورده و همچنین لنگر انداخته! هرچی نگاه میکنم نوشته:

حاضرین در سایت  :  1

+ خو عاشقی که خجالت نداره، بیا نزدیک تر باشیم :/
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۳)

۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخ چترشو باز کرده بدبخت شدی رفت به همین راحتی نمیره
پاسخ:
خوشحال میشیم نره :))
سلام برادر به مام سر بزن
پاسخ:
سلام خواهر چشم
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۸ میثم یوسفی
مبارک باشه

روی کره زمین کلیک کن!
اگه امکانش هست، منو دنبال کنید
پاسخ:
سلامت باشید
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۹ ...ما شیعه ها ...
خخخخخح خیییییلی باحال بود :) 
چکارش داری بذار بشینه طفلی.... 
پاسخ:
والا ما چیزی نگفتیم:|
فقط میگم تنها نشینه بیا پیش خودم :/
تبریک می گم
(لبخند)
پاسخ:
قسمت شما باشه :))
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۴ کمی خلوت گزیده!
:)))
پاسخ:
:)
اون کسی نیست خودتون که توی سایتین آمار شما رو هم یکی حساب میکنه
:))
پاسخ:
من نیستم بابا :/
:\
حالا بعد چند وقت اومدیم پست بخونیم!
اگه گذاشتن:|
پاسخ:
به به سردار!!!
ارادت مندیم اخوی

ستاره سهیل که میفرمایند شما هستین ؟؟؟
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
عجب خریه!! خخخخخخ
پاسخ:
:/
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۰ مهنا احمدی
بعضی موقع ها خودتون که توی وبتون میاین رو هم حساب میکنه...اون یه نفر خودتونین....البته بعضی موقع ها اینطوری میشه
پاسخ:
اگه خودم بودم که میدونستم دیگه :|
شاید بدبخت گیر کرده راه خروجا پیدا نمیکند خخخخ :)
پاسخ:
اره شاید...
دارم نگرانت میشم
پاسخ:
ممنون از نگرانی شما
خداوندگارا ....
به حق چیزای ندیده ...
اونوقت شما میایی صفحه وبو باز میکنی و تعداد حاضرین رو میخونی ؟ 
اگه اینجوریه که باید بگم اون خودتی که توی وبلاگتی ....:/
اگرم از جای دیگه ای میبینی امارو باید بهت بگم مبارک باشه :)
پاسخ:
فک کنم از جای دیگه میبینم :/
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۷ سرباز جامانده
خب خوش اومدن مهمون نوازی کنین.
پاسخ:
 اگه افتخار بدن :)
تبریک میگم..به پای هم پیر بشین.....
حتما روشون نمیشه ..شما پا پیش بذارین
پاسخ:
بدونم کیه حتما میرم جلو :))
من یه بار پست گذاشتم برا همین!!
نصف شب پرسیدم کیه تو وبم؟
جواب داد :))
پاسخ:
ایول به مرامش
برا ما که نه تنها جواب نداد بلکه گذاشت رفت :|
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۵ لی لی (لیلی نامه)
چقدرم خوب:))))
پاسخ:
:)
bebin eshgh chi kar mikone dg :D
پاسخ:
بله دیدم:)
خیلی هم خوب خیلی هم عالی
پاسخ:
بله بسیار عالی
عجب !
سخت نگیر احتمالا بنده خدا راه گم کرده
پاسخ:
راه و پیدا کرده دیگه، چون نیست :|
حیف شد واقعا...
طرف عمرشُ داده به جمع بلاگی ها!
پشت مانیتور اومدن دنبالش!
پاسخ:
:)
:))

مبارکه..
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی