من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

دوست خسته ی من :/

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ب.ظ
میگم: چرا خودتُ اذیت می کنی؟! :|
میگه: چی کنم؟  0_o

میگم: بهش فکر نکن! بی خیالی طِی کن! برو به زندگیت برس!!! :/
میگه: حسشُ ندارم... - __ -



+ حوصله نداره که به طرف فکر نکنه !!!  :|
++ خسته ست، خسته. می فهمید؟!  :/



این جاست که شاعر میگه:

 شکایت میکنی اما خودت هم دریقین،هستی / در این عاشق شدن با من گناهی مشترک داری (مسعود غلامی)

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۹)

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۹ کمی خلوت گزیده!
خیلی خوب اومدین اون حوصله نداره فکر نکنه رو...
 و اون خسته است رو...
عااااالیییییی
کاملا قابل درک...
پاسخ:
آخه مگه میشه؟؟؟؟؟
مگه داریم اصن ؟؟؟؟

الان من یه کنج لازمم سرمو بزنم بهش :|
خسته س دیگه :))
پاسخ:
یه رفیقی داریم همیشه میگه: کتلت شدم ( نهایت خسته و کوفته شدن )

این دوست ما هم همینه، کتلت شده :|
خستگی رو باش o_O
:))))
پاسخ:
باید با بیل جمعش کنیم اصن :/
بله من می فهمم!
حق داره، باید جاش بوده باشی که بفهمی چطوری میشه حوصله نداشته باشی بهش فکر کنی... خیلی ساده است وقتی همه ی زندگیت شد برای فکر نکردن بهش باید با فکرش بجنگی با دنیای درونت بجنگی و گاهی آدم خسته تر از اونی هست که بخواد بجنگه!
پاسخ:
سکوت می کنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم !!!
در این عاشق شدن با من گناهی مشترک داری
پاسخ:
بله و شاید گناه بیشتر تری داری :|
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۵ سرباز جامانده
خستس خب.چیکارش دارین؟!
پاسخ:
کاریش ندارم دیگه :|
از دست من خارجه :/
:))
:)
:(

دقیقا ادم همچین حسی بهش دست میده با خوندن این پست و فکر کردن به حال دوستتون.
پاسخ:
:/
سلام علیکم مومن
متاسفانه خیلی ها نمیتونن به مسائل فکر نکنند ...
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
بله :|
"حوصله نداره به طرف فک نکنه"
:))))
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی