من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

مردانه

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ب.ظ

سـر در گـریـبـان است و خـجـالتـی
سخت است برای او هم صـحبتـی

دارد به دسـتِ راسـتش انگـشتـری
حــک کــرده روی آن یـا فـــاطـمتـی

یک بی سوادِ دلـواپس،یک افراطـی
درس و کتابش شده بحثِ عقیدتی


ظــاهرش ســاده ولـی خـواستنـی
اهل مشهد است این آقای هیئتی

.

.

.

بنا به دلایلی از نوشتن مابقی معذوریم :/


+ یک بنده خدایی می گفت: چرا همه ش از خانم ها میگین :/  دو خط هم برای پسرای بیچاره بگین :|

ما هم دلمان سوخته کرد(!) خودمان دست به کار شدیم :|

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۵)

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۶ سرباز جامانده
هنوزم ازاین پسرا یافت میشن؟!! خدا حفظشون کنه
پاسخ:
گفتن نداره اما، فک کنم یافت بشه :|
خدا حفظش کنه این جنابُ :))
پاسخ:
سلامت باشید :)
به ما هم کمک کنید از این تخیلات داشته باشیم :)
پاسخ:
کدوم تخیلات ؟؟؟
اخییی چقد من این پسرا رو دوس دارم...
ولی شما همش باید حس کنجکاوی منو قلقلک بدین....الان من بقیه اش ومیخوام😵
پاسخ:
رسالت این مدل پسرها دوست داشته شدن هست :)

معذوریم دیگه :/

بچه میاد میره نمیشه که :))
دستتون درد نکنه 
ارزو به دل نموندن اق پسرااااا
.
.
.
عذرتون پذیرفته است...
پاسخ:
اره واقعا دستم درد نکنه
بنده های خدا :((
.
.
ممنون
چه دوست داشتنی
پاسخ:
:)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۰ مهنا احمدی
شعرفوق العاده زیبابود
پاسخ:
سپاس
چه قشنگ.... 
پاسخ:
ممنون
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۰۴ رنگ خدایے . . .
آقا چرا بقیش توی اینترنت نیست؟!! 
دی
پاسخ:
این جا اولین جایی هست که منتشر شده :)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۰ مهدی ابوفاطمه
ممنون
الان احساس قوت قلب کردیم
پاسخ:
خب خدا رو شکر...
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۷ لی لی (لیلی نامه)
چقدر هم زیبا
دست شما درد نکنه
پاسخ:
زنده باشید
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخخخخ
الا لعنت الله قوم الظالمین...
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم...
الان این شعر شاعرش خودتون هستین ؟! 
پاسخ:
فک کنم :/
خودتون گفتید تخیلات
در پست اعتراف می کنم

گفتم به ما هم یاد بدین...چون شدیدا محتاجیم :) طبع شاعری مان رفته بر باد فنا
پاسخ:
کی گفتم؟ یادم نیس :|

به هر حال

یک عدد ذهن، ترجیحا پر مشغله
یک دل کمی تا قسمتی تنگ
یک اینترنت پر سرعت
و دیگر هیچ...

:))
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۸ رها پاک سرشت
هی بدک نیست...:)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی