من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

اعتراف می کنم

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ
یکی از راه های جذبی که همیشه به کار می برم، کمک کردن در مسائل درسی هست؛ از جزوه دادن گرفته تا کمک کردن در پروژه های درسی ...


+ حتما که نباید بریم بگیم: برادر فلان و خواهر بهمان :|

++ گاهی با یه حرکت کوچیک مهرت تو دلِ استاد و دانشجوها می شینه و اونجاست که تو وظیفه خودتُ انجام دادی. چرا؟ چون نظر 15-20 نفرُ  نسبت به جمع حزب اللهی ها و بچه مثبتا تغییر دادی :)

+++ به قول یکی از رفقای وبلاگی: باشد تا رستگار شویم...


بعدأ نوشت: این ارتباطی که عرض میکنم ، فکر نکنید ما میرویم با همه از دختر گرفته تا پسر ارتباط میگیریم. خیر!!! ما صرفا با هم جنسانِ خودمان رفیق می شویم  و تلاش می کنیم تا خط قرمز ها پا بر جا باشند :/

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۸
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۹)

من یبار یه خط ته جزوه م واسه دوستم درباره استاد نوشته بودم " این الان درس داد؟ همه ش دور خودش چرخید جلسه بعد چی رو میخواد بپرسه؟ " یکی از همکلاسی ها جزوه م رو کپی گرفت این یه صفحه رو هم کپی گرفت، واسه کل کلاس :/
پاسخ:
:))
ولی من زیاد باهاش موافق نیستم
پاسخ:
بیشتر توضیح بدید :|
تکبیر :دی 
پاسخ:
الله اکبر
مرگ بر منافق
.
.
.
به من وقتی می روم روی منبر بیشتر می خورد تا اعتراف
پاسخ:
شاید عوضش کردم
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۷ بی نام بی نشون
تبارک الله 
در دانشگاه بر یک بچه حزب اللهی واجب است شاگرد اول بودن
یعنی شاگرد اول بودن اصل است
چون کانون دیدگان قرار می گیرد و بدین وسیله می تواند خط فکری بدهد
من که فعلا دارم رفقای طلبه رو یکی یکی خراب می کنم و معتاد کتاب به حدی که پریروز یکی شان که همیشه ناله میزد من درس ها را بخوانم خیلی هنر کرده ام مرا چه به غیر درسی وقتی یک شب کامل نخوابیده بودم و سخت در خواب بودم بالای سرم نشسته بود و چک میزد بر صورتم که بلند شو من کتاب "نامیرا" را می خواهم.
و من از شدت خواب حس نداشتم بلند شوم و بزنم له و لورده اش کنم!
چون دوستان می دانند شوخی شهرستانی-حوزوی با بی نام و نشون عواقب سختی را در پی خواهد داشت!
باشد رستگار شویم...
پاسخ:
موفق باشید
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۱ سرباز جامانده
خوب است.باشد که رستگار شوید
پاسخ:
سپاس
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۹ رایحه بانو
سلام
دانشگاه ما که پسر و دختر جدا هستند....
پاسخ:
دانشگاه ما کلاسا ی تخصصی مختلط هست
بگو مرگ بر شاه...
.
کار زیبایی میکنید
پاسخ:
مرگ بر شاه
مرگ بر شاه
باهات موافقم.
نیاز نیست کار خاصی کرد.
کافیه کارهای ریز رو خوب انجام داد.
پاسخ:
بله
کار نیک زیباست
پاسخ:
:)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۱ میم مثل من ...!
با هم جنس خودتان رفیق می شوید با رعایت خط قرمزها؟
این دیگه نوبره ;)
پاسخ:
خیر منظور این بود که با نا هم جنسان رفیق نمیشویم

من حوصله شونو ندارم:/
حوصله حرف زدنم ندارم:/
برا خودم میرم...برا خودم میام:/
دلم میخواد:/
پاسخ:
شما کلا اعصاب ضعیف هستین :|
جسارتا...
آفرین:)
پاسخ:
:)
من یه چیزی بگم کاملا بی ربط به پست؟!
اسم وبلاگتون چیه؟!
من چرا نمیتونم درست بخونمش؟!

پاسخ:
من و او :)
یعنی مشه ما هم بریم دانشگاه جزوه بدیم 
هخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
جز در سر چیزی نداره :)

شما هم جزوه بده فقط به همجنسان البته :/
همیشه هم جواب نمیده!
پاسخ:
بله صد در صد...
meandhe رو منظورم بود !
پاسخ:
همون دیگه

من =ME
و = AND
HE = او

:)
آهان....
متوجه شدم...
me and he

پاسخ:
:))

شرمنده ایم که انقدر دشواری ایجاد میکنیم ..
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۳ محسن رجب پور

سلام
من هم چند سالی همین نظر شما را داشتم، اما چندی است در درست بودنش تردید دارم، نمیدانم چرا ما بچه حزب الهی ها باید خودمان را نماینده خدا بگیریم!
به نظرم باید فقط سعی کرد خوب بود و برای پاک بودن زحمت کشید.
پاسخ:
سلام

ما هم تلاش می کنیم خوب باشیم
اگر بشود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی