من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بهمن ز نیمه گذشت، انقلاب کن!

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ب.ظ

بهمن ز نیمه گذشت، انقلاب کن!

بهر دلِ بی نصیب، اعتصاب کن

دلگیرم از زمانه و رفت و آمدش

فکـری برای من و اضــطراب کـن

دور و برت را همه خوبان گرفته اند

از هر چه غیر من اما، اجتناب کن

عهدی ببند و مرا زنده کن به عشق
  با من بمان و به دلم، اعـتماد کن

حتی شده بِالاِجبار حتی شده با اِکراه
بهمن ز نیمه گذشت، انقلاب کن...
موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۲۰
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۵)

خیلی خوب بود.
از خودتون بود؟
پاسخ:
ممنون.
مثلا ...
قشنگ بود...عنوان قشنگ انتخاب شده بود...افرین
پاسخ:
سپاس
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۵ مهنا احمدی
خیلی شعرزیبایی بود:)))
پاسخ:
ممنون
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۳ سرباز جامانده
عایا شماهم شعر میسرایید؟!
پاسخ:
مثلا...
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۶ سرباز جامانده
مثلا هم خوب است
پاسخ:
ممنون
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
ممنون از توجه شما
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۱۶ احسان قائدی
کپی البته با اجازه

پاسخ:
یکم تغییرش دادم

کلا مشکل فنی داره

کپی نشه بهتره :))

اما هر طور دوست دارید
خیلی قشنگ بود تا جایی که ازش کپی کردمو جای دیگه ای ازش استفاده کردم :)
البته با اجازتون ;)
پاسخ:
خوشم میاد اول میبرید بعد اجازه میگیرید :/

خواهش می کنم :))

ماشاالله همه هم درد کشیده ، میفهمن من چی میگم !!!
زیبا و عالی بود
پاسخ:
ممنون از نگاه شما
علای بود:)
پاسخ:
ممنون
سلام
خیلی به دل نشست.
احسنت.

پاسخ:
سلام
الحمدالله
خخخخخخ
خیلی قشنگ بود که صدالبته سوتی مطلع شعر و مشکل وزنی شیرین ترش کرده بود خیلی مطلع جذابی داشت :))) 
در کل آفرین بر این ذوق ادبی:)))
پاسخ:
غلط املایی داشتم :|
هیچ کس حواسش نبود الا شما :/

مشکل وزنی اما قبول نیست :|
دیگه اذیت نکن اخوی یا همشیره:)))
تازه غلط قافیه اشتباه رو ارفاق کردم ندید گرفتم
وزن مشکل داره:دی باور نمیکنی از سید محمد حسین خان گل چمنی شاعر معروف رفیق وبلاگی بپرس :)))
پاسخ:
شما که میدونی جنسیت مارا اخوی، فیلم نیا :/
اصلا هم غلط نداره :|
خخخخخخخخخخخخخ 

باشه اخوی :دی 
پاسخ:
کلا خیلی خوشحالی شما :|

همیشه بخندی ان شاالله...
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۵ تنهای تنها
++++

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی