من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

منم بخوام تو وِلَم نمیکنی...(ثابت)

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

إِلَهِی کَیْفَ‏ أَدْعُوکَ‏ وَ أَنَا أَنَا؟! وَ کَیْفَ أَقْطَعُ رَجَائِی مِنْکَ وَ أَنْتَ أَنْتَ؟!

خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم، و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى


+ خیلی حس خوبی داره این دعا :)

++ برای حال یکی از رفقای ما از ته دلتون دعا کنید...

موافقین ۵۹ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۸۱)

بله خیلی زیباست.. :)
ان شالله خدا عاقبت رفیقتون رو ختم به خیر کنه :)
پاسخ:
عاقبت همه ختم به خیر ان شاالله
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۳ چشم به راهم ...
هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق
هم دعا کن گره تازه نیفزاید عشق ....
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۷ سرباز جامانده
:-( التماس دعا
پاسخ:
استجابت دعا
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
عالی بود
پاسخ:
ممنون از توجه شما
:)))
:(((

پاسخ:
:)
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
از ته دلم براش دعا میکنم که حالش خوب بشه و باشه
پاسخ:
ممنون
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۳ مهنا احمدی
ان شا الله که حالشون خوب بشه...اللهم اشف کل مریض
پاسخ:
ان شاالله...
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۴ رایحه بانو
عالی++++
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۵ رایحه بانو
کدوم دعاست ؟؟؟
پاسخ:
به دعای سریع الاجابه معروف هست...
چقد آرامش بخشه این چند خط....
ان شاء الله خدا کمکشون کنه.... 
پاسخ:
ان شاالله.....................
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۶ رفیق خاموش
سلام:واقعا حس خوبی داشت این دعا 

ان شاءلله که حال دوستتون خوب بشه
پاسخ:
سلام
ممنون
ان شاالله
من وقتی میخام کوتاه دعا کنم میگم: خدایا من منم و تو تویی
پس دعاش هم هست چه جالب :)
یادداشتش کنم بخونم
پاسخ:
بهترین چیزی هست که شما می فرمایین :)
البته این یک بخشی از دعاست. دعای طولانی ای نیست میشه حفظ کرد ..
برای ما هم دعا بفرمایید
سـر سجاده ی شعـریم و دعا گـوی شما
چه سبک میشود آدم که تو را میخواند

#سعید_شیروانی 
پاسخ:
ممنون از حضور شما
سلام
خیلی این دعا امید بخشه.
از ته دل دعا میکنم براش.
انشاءالله بهترین سرنوشت براش رقم بخوره
پاسخ:
ممنون ممنون ... ان شاالله حاجت روا باشید

سلام

برای دوستتون دعا می کنم


پاسخ:
ممنون
حاجت روا باشید...

وبلاگتونو خیلی دوست دارم

مطالبتون عالیه

امیدوارم همیشه موفق باشید

یا علی


پاسخ:
ممنونم از لطف شما
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۳ لی لی (لیلی نامه)
دعای زیباییه...

پاسخ:
بله :)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
عالی وزیبابود...
پاسخ:
ممنون
بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نظیر بود 
انشالله مشکل دوستتون حل بشه 
:)
پاسخ:
ممنون
ان شاالله

دلم تا برایت تنگ می شود

نه شعر می خوانم

نه ترانه گوش می دهم

نه حرف هایمان را تکرار می کنم

دلم تا برایت تنگ می شود

می نشینم

اسمت را

می نویسم

می نویسم

می نویسم

بعد می گویم

این همه او

پس دلتنگی چرا؟

دلم تا برایت تنگ می شود

میم مالکیت به آخر اسمت اضافه می کنم

و باز عاشقت می شوم

پاسخ:
زیبا
قسمت دومش زیاد برام اتفاق افتاده و قسمت اولش بیشتر

اما در کل من من بودم و خدا خدا .. ما شدنی نبود
پاسخ:
:(

شاید نخواستیم که بشه ....
زیبا بود
دنبال شدید
پاسخ:
ممنون
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۱ mohammad yadollahi
سلام
ان شالله ک حالشون خوب بشه
موفق و سربلند باشی
پاسخ:
ممنون
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۵ mohammad yadollahi
سلام
ان شالله خوب بشه زودتر
موفق و سربلند باشی
پاسخ:
ان شاالله
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۴۸ مهندس رضا عباسی
ایشاالله رفیقتون هر چی زودتر خوب بشه
ایشاالله مشکلات همه ی جوونای مسلمون حل بشه
خوشحال میشم یه سری هم به ما بزنید
ممنون
پاسخ:
ان شاالله

چشم
به آخر رسیده باشی فرقی ندارد خواهر ...
پاسخ:
:(
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۸ رافضیــة ...
زیبا بود...
یاعلی
پاسخ:
ممنون
به به ...
واقعا! کیف اقطع!!!
پاسخ:
:)
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۴ یـک مـعــلـم . .
اِلـهی!اِذا لَمْ اَسْاَلْکَ،
فَتُعْطینی ! !

فَمَنْ ذَا الَّذی اَسْأَلُهُ،
فَیُعْطینی .  . ؟

+سلام،
+یکی ازدعاهای محبوبم :)
+خدا به همه ی بیماران شفا عنایت کنه،
علی الخصوص به این بزرگوار ِمنظور . .
+سپاس ازشما به خاطر این یادآوری نیکو:)

پاسخ:
ارادت داریم خانم / آقای معلم :)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۰ ام اسی خوشبخت
سلام
امید ما هم به خداوندی خداست
دعای بسیار زیباییه
برای دوست عزیزتون دعا میکنم :)
پاسخ:
سلام

ممنون
چقدر حس خوب داره این دعا...
پاسخ:
بله :)
خیلی خوبه 
پاسخ:
بله
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۳۶ علی محمدرضایی

وب عالییییییییییی داری خیلی دوس دارم بهم سرب زنیم

پاسخ:
ممنون از لطف شما
ان شاالله که رفیقتون حاجت روا شه گره از کارش باز بشه. لینکتون کردم با اجازه.
پاسخ:
ان شاالله . ممنون از شما
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۲ محدثه محزون
سلام تشکر از تبریک شما
و تشکر از حضورتون
پاسخ:
خواهش میکنم
أخی:)چه قشنگ
پاسخ:
:)
وب خوبی داری :)
پاسخ:
سلامت باشید:)

سلام .. اسم هم که ندارید صدا بزنیم.. ممنون مستر.. مچکرم..

خوبید؟!

پاسخ:
سلام
چشم به راه هستم دیگه :)
الحمدالله
سلام
عرض تبریک
این که  تونستید جز وبلاگ های برتر بیان بشید ستودنیه
ان شاء الله این موفقیتها تداوم داشته باشه

در پناه حضرت دوست پایدار باشید
پاسخ:
سلام
بسیار ممنون
این دعا دعای مقاتل بن سلیمانه، درسته؟
من با خوندن این دعا حاجتهای سخت گرفتم که خودمم باور نمیکردم مستجاب بشه ولی به طرز عجیب و باورنکردنی حاجت گرفتم.
فقط باید به تک تک جملاتش اعتقاد کامل داشت.


پاسخ:
برای ما هم دعا بفرمایید
ان‌شاالله حال رفیقتون زودتر خوب شه
پاسخ:
رو به بهبوده ماشاالله
متشکرم از حضورتان.
پاسخ:
خواهش میکنم
مناجات حضرت امیرالمومنین خیلی زیباوباشکوهه
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۲۵ ی.الـف.سیـن ...
 چـه دُعـای خوبی :)
ان شاالله که حالشون بهتر شه ...
پاسخ:
ممنون
۰۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۲۹ کلنگ همساده پسر
عجب دعایی یاد گرفتم. خدا خیرت دهد. الله درکما
پاسخ:
برای ما هم دعا بفرمایید
چقدر دلچسب و دلنشین 
به نیت براورده شدن حاجات همه دوستان مخصوصا دوست شما 
باشد که نظر بر نگرداند از ما 
پاسخ:
ممنون
بسی لذت بردیم از مطالبتون
به عنوان تشکر هدیه ما به شما معرفی یه کتاب عالیه
خیلی زندگیم و تغییر داد میدونم که غوغا میکند تو زندگیتون
برای دوستتونم دعا میکنم ان شاالله خوب شن
برای شما هم دعا میکنم ان شاالله مخاطب خاصتون با دلتون راه بیان
به دهنشونم شیرین بیاین
و یه بالشم برا جهیزیشون بیشتر نخرن(:
برای منم دعا کنید نیمه گمگشتم که به قول شما گم شده هر چی سریعتر پیدا بشه و یه زیارت دونفره بریم...(:
برای داداشم و خونوادمم دعا کنید لطفا
نام کتاب(سلام بر ابراهیم)
گزیده کتاب تو اینترنت هست دانلودش کنید

سر موقعشم میخریدش حتما
اگه به کلاس صبحمم نرسم تفصیر قلم شماست(:
نگاه هرروز مادر سادات بیمه زندگیتون
خیلی التماس دعا
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
نظر لطف شماست...
عاقبت به خیر بشین...
سلام . انشاءالله دوستتون بهبودیشو پیدا کنه . 
پاسخ:
سلام . با دعای خیر دوستان
ممنون از حس خوب دعاتون
پاسخ:
سلامت باشید ...
التماس دعا
پاسخ:
استجابت دعا
چقدر قشنگ بود این دعا.ممنون
پاسخ:
سلامت باشید
سلام و عرض ادب
دعای بسیار جالبی است
یه حس پنهانی به آدم می بخشد
ممنون که گذاشتید این دعا رو
با تشکر
http://konkuru.ir
ممنون میشوم آدرس سایت مارو توی پیوندها ثبت بفرمایید
نهایت تشکر و قدردانی از شما عزیز
یاعلی
پاسخ:
سلام
خواهشم می کنم
سلام 
خیلی ممنونم از نظراتتون دوست عزیز
پاسخ:
خواهش میکنم..
۱۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۱ الهه ولی نژاد
خیلی زیباست-مثبت
پاسخ:
ممنون
خدا سلامتی بده!
پاسخ:
آمین
تشکر ....از نوع ویژه
پاسخ:
خواهش می کنم:)
۲۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۸ بهار پاتریکیان D:
چقدر قشنگ بود .. تا حالا نخونده بودمش ..:)
پاسخ:
قبول باشه
برای ما هم دعا بفرمایید
ایام عید مبارک
چه دعای زیبایی
ببخشید اسم دعاهه چی هست؟؟؟
پاسخ:
سلامت باشید

به دعای سریع الاجابه معروف هست
یعنی یه دنیا حرف پشت همین دوتا جملهست
پاسخ:
دقیقا...
حرف نداره این چند خط دعا :)
سلام
محتاجیم به دعا
اون آیه 24سوره رعد خیلی به دلم نشست مرسی
ممنون از حضورتون 
خط نوشتمو بزرگتر کردم:)
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
ممنون
خیلی عالی بود احسنت
پاسخ:
احسنت به خالقش :)
۱۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۶ ....مسعود ....
احسنت
پاسخ:
:)
دعای زیبایی بود :)
انشالله که دوستتون هم همیشه سالم و سرحال باشن
:)
پاسخ:
ممنون
زیبابود🌹
پاسخ:
:)
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۴ خرید اینترنتی
خدایا هر عزیزی هر مشکلی داره مشکلش رو حل بکن دل هیچکسی غم نگیره ..
پاسخ:
آمین
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۱ فروردین دخت
آرامش عجیبی بهم داد این دعا...:)) ممنون
پاسخ:
قابل نداشت
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و  حس خوب پیدا کنی!
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۴۳ قاسم صفایی نژاد
تیغ کَرَم تو بکند کار خودش را/ هر چند گدای تو سپر داشته باشد
پاسخ:
20
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۶ ساعت زنانه
سلام موقع اذان هستش و این پستتون دلگرمی بود برای من ، مرسی . ما تو تیم خداییم مگه نه؟
پاسخ:
التماس دعا
دعا با جانم نشست :))))))
پاسخ:
الحمدالله
برای ما هم دعا بفرمایید
۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۹:۴۳ ساعت زنانه
سلام بسیار زیبا بود ، بالشخصه از آدمهایی که اعتقادات زیبایی دارن تحسینشون میکنم .
پاسخ:
سلام
ممنون
۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۹:۴۳ ساعت زنانه
راستی یادم رفت آرزوی سلامتی و موفقیت  روز افزون براتون دارم .
پاسخ:
سلامت باشید
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۴۱ ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
تشکر،خیلی خوب بود

ان شالله که خدا بهشون سلامتی بده
پاسخ:
سلامت باشید....
خواندم ارام شدم ...
پاسخ:
الحمدالله
خیلیم عالی
پاسخ:
:)
عالییی
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۸ پنجره دو جداره
بسیار زیبا بود
واقعا زیبا و تاثیر گذار بود                                        
پاسخ:
سپاس
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۶ قانون جذب
خیلی زیبا بود
ممکنه من رو با اسم قانون جذب لینک کنین؟
پاسخ:
ممنون
سلام. وبلاگتون واقعاعالیه. ممنون اززحمات بی‌پایانتون. 
لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
پاسخ:
سپاس
وبت عالیه
پاسخ:
سپاس

وبلاگ خیلی خوب و پر محتوایی داری تبریک میگم

به منم ی سر بزن منتظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی