من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بهترین روز سال :)

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۴۹ ب.ظ

"من" جانِ عزیز

تولدت

مبارک ...


+ یک سال بزرگتر شدم!
++ یک قدم به مرگ نزدیک تر شدم!!

+++ هیچ حسی هم ندارم :/

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۸)

هیچ حسی هم ندارین..
مثل روزای تولد من!!
تولدتون مبارک :)
پاسخ:
واقعا هیچ حسی وجود نداره:|

ممنون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
تولدتون مبارک!
پاسخ:
ممنون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۰ کمی خلوت گزیده!
ان شاءالله عمرتون طولانی و بابرکت باشه...
پاسخ:
ان شاالله ختم به شهادت :))
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۰ مهنا احمدی
تبریک میگم تولدتون رو
یکسال از عمرتون گذشت...به راحتی
پاسخ:
ابر ها در گذرند...اسئلک الامان :(
مبارکتون باشه.
پاسخ:
ان شاالله...
تولدتون مبارک
پاسخ:
ممنون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۴ عابدین چالش
سلام 
تبریک بابت رسیدن سالروز تولدتون . 
یکسال بزرگتر شدن رو یکدفعه که بدست نیاوردید، یک سال طول کشید !!! 
در طول این یک سال چقدر خوشی ها و ناراحتی ها بوده که پشت سر گذاشتید. 
پس یک سال با تجربه تر شدید. 

اینکه یک سال به مرگ نزدیک تر شدید شاید همیشه درست نباشه ، شاید در طول این یک سال کارهایی کرده باشید که از عمرتون کاسته باشه (بیشتر از یکسال نزدیک شده باشید) و یا به عمرتون افزوده باشه (که این بار ازش بیشتر فاصله گرفتید) ، که البته امیدوارم مورد دوم بوده باشه. 
پس به میمنت و مبارکی سالروز ولادت شما و تقارن با سالروز ولادت حضرت زینب (س) ، شاد باشیم. 
به امید موفقیت 

پاسخ:
ممنون
نگاه شما را هم دوست دارم:) نکات قابل توجهی بود
هپی مپیا باشه:)

منم روز تولدم حسی ندارم عین بقیه روزا..
پاسخ:
کلا همه مثل همیم الحمدالله :/
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۷ سرباز جامانده
مبارک باشه.چرا حسی ندارید؟درسته امسال به اندازه ی سالای قبل مشتاق نبودم و اینا ولی بازم واسم متفاوت بود( ن زیاد ولی بود حتی ب مقدار چند اپلیسون)
پاسخ:
ممنون
از 14 سالگیم به بعد همین جوری شدم:|

تولد تولد تولدت مبارک :)

آرزو می کنم به هر چی که تو دلتون هستش برسید



پاسخ:
ممنون از حضور شما که ناشناس هستین و ادرسی از شما نداریم که سری بزنیم!

دعا بفرمایید برآورده به خیر بشن :)
سلااااام...

تولدتون مبارک...
چه تقارن مبارکی...!
خوش به حالتون...!
انشاءالله به یمن این تقارن فرخنده،حضرت زینب یاریگر دنیا و شفیع عقبای شما باشند.

التماس دعا.

پاسخ:
سلام
سلامت باشید
استجابت دعا
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۲ تنهای تنها
مبارک.
پاسخ:
سپاس
تولدتون مبارک 💐
پاسخ:
ممنونم. خوشبخت باشید :)
صد سال به این سالها
پاسخ:
120 سال :))

ممنون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
تولدت مبارک
پاسخ:
ممنون
مبارک باشه :)
پاسخ:
سپاس
تبریک میگیم... 
پاسخ:
ارادت داریم

حتما دعاتون می کنم

منظورتون آدرس وبلاگه؟

من وبلاگ ندارم، یعنی راستش وقتشو ندارم اصلا

ترم آخر ارشد هستم و درگیر پایان نامه؛ واسه همون نه وبلاگ دارم و نه تو تلگرام و اینستاگرام و ... هستم

شما هم دعام کنید

یا علی 

پاسخ:
موفق باشید
و خوشحالیم از حضور شما
سایتون کم نشه...

ممنون

شما لطف دارین

یکی از جنبه های مثبت کارتون اینه که پاسخ کامنت ها رو میدین

خیلی ها تو وبلاگشون هیچ پاسخی نمیدن به کامنت ها

موفق باشید

یا علی

التماس دعا


پاسخ:
ما اینجا هستیم که جواب بدیم :))

فرمودین که ماشناس نیستین!!! ینی من میشناسم شما را؟؟؟
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۹ لی لی (لیلی نامه)
مبارک باشه و پر از خیر و برکت...
پاسخ:
ممنون
تولدت مبارک:)))))
زودی حاجت رواشی صلوات :)
پاسخ:
ممنون
تولدتون مبارک....دعا میکنم براتون که تولدتونو دو نفره بگیرید
پاسخ:
خیلی دعای بجایی بود :))
تاریخ تولد هم خوب بهانه ایست
تا فراموش نکنیم "آمدن" را
پاسخ:
بله

سلام

نه شما منو می شناسید و نه من شما رو

من از طریق وبلاگ یکی از دوستام با وبلاگتون  آشنا شدم

پاسخ:
سلام

خوش بختم
ممنون از حضور شما
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۰ دیوونه مهربون
تولدتون مبارک...
کیکی شیرینی...چیزی نبود:D
پاسخ:
ممنون
ببخشید دیگه ما دانشجوییم :/
تولد بهانه ست
ایشالا که عمرمون پر برکت باشه
پاسخ:
ان شاالله
سلام
تولدتون مبارک
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید
پاسخ:
سلام سلامت باشید همچنین :)
تولد منم 25 بهمنه :|

چه جالب
پاسخ:
بنده 26 بهمن هستم اما خوبه باز
بهمنی ها همه خاصن :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی