من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

دروغ میگم؟

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ

- تولدت کیه ؟؟

+ مهمه ؟؟


- آره !!!

+ اگه بود خودت می فهمیدی !!!

موافقین ۷ مخالفین ۲ ۹۴/۱۱/۲۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۸)

۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۶ سرباز جامانده
ن صددرصد
پاسخ:
والا :|
حرفی ندارم 
پاسخ:
:/
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۹ سرباز جامانده
منظورم این بود همیشه صددرصد این موضوع درست نیست
پاسخ:
مخالفم :/
حالا شاید یادش رفته.منم یادم نمی مونه
پاسخ:
بله پیش میاد
البته بستگی داره اون فرد کی باشه :/
پاسخ:
بله
یا خدا

:|
پاسخ:
:)
ها؟!! 
پاسخ:
:)
خیلی بده و این بد تره که از طرف انتظار داشته باشی
پاسخ:
کلا نباید از کسی انتطار داشت...
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۱۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خب بدبخت از کجا باید بفهمه
بلاخره باید اولین بار بدونه دیگه
پاسخ:
بله خب اینم هست..

سلام

هیچ وقت تولد خودم و دوستان و اطرافیانم رو فراموش نمی کنم 

:-)

پاسخ:
سلام.کار خوبی می کنید...

آیت الله نگاهت گشته فتوا می دهم

دیدن چشمان تو بر هر کسی جز من حرام

پاسخ:
20
عجب استدلال خفنی دهن پر کنی :دی 
پاسخ:
:))
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۱۱ لی لی (لیلی نامه)
علم غیب:)
پاسخ:
:)
من تولد خودمم یادم نمیمونه :| جدی...
چه برسه بقیه...
پاسخ:
سکوت می کنم :/
vali ye ashegh hichvaght yadesh nemire
magar inke dg kheili shut bashe, kollan nadune chandome mahe :D
:)))
پاسخ:
:)
نه عین حقیقته :)
پاسخ:
ممنونم :)
من تولد خودم همیشه یادم میمونه !!!!!!!! از سه هفته قبل هم اعلام میکنم که ای ملت من سه هفته دیگه تولدمه !!!
ولی تولد بقیه رو فراموش میکنم !
به نظرم ادم باید خودش اطلاع رسانی کنه :)
پاسخ:
:)
چقدر روز تولد امسالم برام سنگین بود :)
پاسخ:
چرا؟؟
خیر باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی