من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

تکراری

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

خوشا به حالِ سادات

که چون تو مادری دارند ...



+ قبلن هم این تک بیتُ گذاشته بودم اما الان بازم جاشه!

++ التماس دعا در حد خیلی چیزا...


یا زهرا ...

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۲)

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۴ چشم به راهم ...
مادر سادات مرا یک نظری...
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بعله
عالی
پاسخ:
ممنون
خیلی قشنگ بود خوش بحالشون
پاسخ:
خوش به حالشون ...
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۱ سرباز جامانده
درها را عوض کنید، فاطمیه نزدیک است...
پاسخ:
...
خوشا به حالشون..
:((
پاسخ:
...
سید آن نیست که کباده سادات کش/سید آن است که زهرابه سرش ناز کشد.
التماس دعا درحد خیلی چیزا.
پاسخ:
20

استجابت دعا...
صرفا برای برانگیختن حس حسادتتون بگم که ساداتم :دی

ولی خب رو سیاهم :((((

خودش به هممون نظر کنه و‌دستمونو بگیره به حق پاکان
پاسخ:
نه تنها حس حسادتمان برانگیخته شد بلکه خیلی هم دلمان سوخت و جز جز زدیم !!!

دیگه نشد که بشه دیگه.................
مرا یک نظری کن :( 
پاسخ:
...
بشین خونه رو آب و جارو نکن
بذار زخم پهلوت بهتر بشه
خودم از پس غربتم بر میام
نمیخوام چشات واسه من تر بشه

اگه درد داری میدونم عزیز!
با این دردا باید مدارا کنی
در خونهمونو عوض میکنم
بهشرطی نیایی درو واکنی

نمیتونم از کوچمون رد بشم
چیکار کرده این کوچه با روح من
یه عمره ازت شرمسارم عزیز
منو بستهبودن تو رو میزدن

نگاهت رو این روزا از من نگیر
تو عطر ِنجیب ِبهشتی برام
خودت داری میری ولی پشت در
دو خط یادگاری نوشتی برام

نوشتی شبا تشنه میشه حسین
همین غصه داره تو رو میکشه
نوشتی ظریفه، شبیه گله
حواست بهش باشه پرپر نشه

واسه مرد خونه نشینی بده
دعا کن واسه تلخی لحظههام
دعاکن بتونم تحمل کنم
دعاکن نمونم دعاکن بیام

حامد عسکری
.

عالی بود تک بیتتون.
بازنشر دادم با اجازه
پاسخ:
ممنون
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۰ مهنا احمدی
خوشابه حال سادات:(((

تسلیت میگ این ایام رو
پاسخ:
همچنین
اغیثینی یا مولاتی...
پاسخ:
...
زیبا بود...
پاسخ:
ممنون
احسنت
و چه زیبا بود.... 
پاسخ:
ممنون
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۴۱ ❤منتـــظر المـهـدی❤
یامادرجانم.....
پاسخ:
...
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۱ سرباز جامانده
بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید/ گل تاب فشار در و دیوار ندارد ...
پاسخ:
...
واقعا زیبا و عالی بود
پاسخ:
ممنون
دمش گرم اون سادات که این بیت رو نوشته :
سید آن نیست که کباده سادات کش/سید آن است که زهرابه سرش ناز کشد

صلوات ...
پاسخ:
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم اهلک اعدائهم اجمعین...
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۲ مهدی ابوفاطمه
ایام تسلیت
پاسخ:
همچنین
تسلیت به شما و همه ی اعضا
پاسخ:
همچنین
من تو را می خوانم
تو مرا میرانی
من تو را محرمِ دل می دانم
تو مرا دورترین غریبه می پنداری
تو که خود میدانی
تا ابد خوب ترین خوبِ دلِ غم زده ام می مانی ...

پاسخ:
ممنون از حضور شما

سلام

شما گفتید که برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید

این رمز عبور رو از کجا باید بیارم؟؟؟

پاسخ:
این مطالب رمز دار برای فرد خاصی هست و به همین دلیل از دادن رمز به دیگر دوستان معذوریم...

باشه

من فک کردم که هر فردی با وارد کردن رمزی که خودش انتخاب کرده می تونه اون مطلب رو ببینه

یا علی

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی