من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

عنوانش باشد، غم!

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۱ ب.ظ
سکوتِ این روزهایم را

بگذار به پای

بی مادری ام ...


+ جان خودم قسم که همین چند روز پیش / گفتم که کج کنم سر این میخ را نشد (محمد سهرابی)
++ سادات جمع، التماس دعا...
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۵)

وای اون بیت شعر..
پاسخ:
عذر خواهم ...
باز این تک بیتا..😢😢
پاسخ:
...
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۰ مهنا احمدی
شعر خیلی قشنگی بود:((
پاسخ:
...
الهی...  :(
یا فاطمه زهرا سلام الله علیها 
پاسخ:
...
شعر غمناک بود:((
.
.
با اجازه کپی شد
پاسخ:
و همچنین دردناک..................
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
........
پاسخ:
....
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
:)
زیبا بود
پاسخ:
:)

گاه سکوت معجزه می کند

و تو می آموزی که همیشه بودن در فریاد نیست

چی بگم
من هم سکوت میکنم این بار تا تو ...
پاسخ:
...
پستای رمزدار اختصاصیه خودتونه؟یا به کسی هم رمز میدین؟
پاسخ:
اختصاصیه خودمونه
ببخشید ...
وچقد این پست های رمز دار جذابن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بی مادریم وحوصله شرح قصه نیست...


پاسخ:
:))

-------------------------------------------------------------

یا زهرا .................................
همه کج رفته اند حتی میخ........همه لج رفته اند حتی در
وای از اینکه مادر 18سالبیش نداشت
باید ازاو رسم پای ولایت ماندن را یاد گرفت
پاسخ:
...
پر از سوز دل...
پاسخ:
...
۱۱ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۴ زینـب خــآنم
همه پسـتــآ هم ک رمــزی است  - _ -
پاسخ:
کم لطفی نفرمایید ... انصافا 90 درصد، که بیشتر!!!  رمزی نیستن :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی