من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

دردم از یار است و درمان نیز هم

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ب.ظ
حُـنّاق هم
اگر
گرفته بودم
درمان داشت ...

+ من دلم تنگ شده فاجعه رامیفهمی؟ / عمق دلتنگی و این حال مرا میفهمی؟ (مریم جلالوند)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

هیییییییی
هیشکی نمیفهمه 
پاسخ:
ان شاالله برسه اونی که بفهمه :)
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۰ عابدین چالش
دردم از یار است و درمان نیز هم 
دل چی؟ 
دل فدا شده؟ 
یا هنوز سر جاش مونده؟ 

سلام
شاید به قول "حضرت یوسف (ع)" در فیلم یوسف پیامبر ساخته مرحوم سلحشور، نیاز است تا همه دارایی تان را بدهید تا ... . 
به امید موفقیت 

پاسخ:
سلام

با دعای خیر شما
دل فدای او شد و جان نیز هم...
.
.
.
چه قدر شیرینه این فدا شدن...
پاسخ:
تجربه که نکردیم ولی
باید شیرین باشه :)
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۴۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بعله!
پاسخ:
:)
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۵ داداش مهدی
کاش اومدن یار بشه درمان، نه درد بیشتر و سختتر!
پاسخ:
کاش...:/
چقدرررر زیبا یود. 
واقعا به دلم نشست
دلتنگی خیلی بده
پاسخ:
دعا کنید برای ما ....
همینه
زیبا بود و مفهمومی
چه بیت فوق العاده ای... 
پاسخ:
:)
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۶ گیتی رسایی
سلام سپاسگزار شما هستم . لطف کردید . نمره خیلی بالائی به من دادید و این سعادت منست که معلمی با گذشت مثل شما دارم
پاسخ:
سلام
اختیار دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی