من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

جَ نَ م ...

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

به سن و سال نیست

عُرضه می خواهد

شهادت ...


شهید


+ شهید مدافع حرم، محمد رضا دهقان، 20 ساله!

++ این روزا عکس پروفایلم، عکس این شهیده، انقدر نگاش میکنم تا نگام کنه....

+++ ما مدعیان صفِ اول بودیم / از آخر مجلس شهدا را چیدند...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۰)

۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۵۵ چشم به راهم ...
دوست دارم ...
اللهم ارزقنا ...
:(
پاسخ:
...
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۵۸ عابدین چالش
به قول حافظ 
آنانکه خاک را به نظر کیمیا کنند 
آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند؟ 

سلام 
گفتید "عُرضه" ، می گویند "جگر" 
عشق یک سینه و هفتاد و دو سر می خواهد 
بچه بازیست مگر ، عشق "جگر" می خواهد 

ان شاءالله به مرادتون خواهید رسید. 
به امید موفقیت 

پاسخ:
احسنت

ان شاالله
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۰ سرباز جامانده
:-( ...
من اصلا نمیدونم شما پسر هستید یا دختر
این شهید رو هم نمیشناسم
این چه حسی است که به شهادت ختم میشه؟
درکش برای من سخته کمی
پاسخ:
راهیان نور رفتید؟!
دعا کنید ما هم لایق بشویم و جنم پیدا کنیم
پاسخ:
ان شاالله

سلام

جاتون خالی

همین الآن از مزار شهدا برمی گردم

رفتم مزار شهدای مدافع حرم، شهید هادی، شهید نیری، شهید رجائی و باهنر، شهید چمران و شهید علی خلیلی و ...

خیلی خوب بود

پاسخ:
ما ویژه التماس دعا داریم...
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۲۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
ایولا
آفرین به شما و خوش بحالِ شما
پاسخ:
خوش به حال شهدا ...
الهم الرزقنا شهادة 
پاسخ:
آمین...
اللهم الرزقنا شهادت
پاسخ:
آمین...
اللهم ارزقنا
پاسخ:
آمین...
۱۲ سالم بود با خانواده رفتیم مناطق جنگی رو دیدیم
با اینکه سنم کم بود اما صحنه هایی که دیدم رو یادمه
اون آلبوم های پر از عکس های شهدا،بدن های زخمی،زخم های وحشتناک
هیچ وقت در بزرگ بودن این آدم ها شک نکردم اما هیچ وقت هم دوست ندارم شهید بشم! یعنی در واقع دوست ندارم بمیرم! اصلا به مردن فکر نمی کنم،البته الان که دارم این جملات رو مینویسم میبینم که مردن با یه هدف مقدس بهتر از مردن های دیگه ست! 
ولی اگه موردش پیش بیاد،موردی که جونم رو بخاطرش فدا کنم! نمیدونم اون مورد،برای من چه چیزی میتونه باشه
برای شما چیه؟
پاسخ:
این که شهید کیه و شهادت چیه!؟ سخته برام نمیتونم توضیح بدم شاید اصلا نمیدونم خودم هم !!! ولی
میدونم که همه باید بریم و میدونم که عاقبت به خیری انقدر مهم بود که حتی علی (علیه السلام) هم نگرانش بود!!!
و به نظرم شهید شدن یعنی هم رفتن! هم عاقبت به خیر شدن!

شهادت یه چیزیه که اندازه من نیست، بهتر بگم من اندازه شهادت نیستم!!! ولی
داریم در تربیت دینیمون که میگن حتی شده تلقین کنید و حتی شده الکی خودتون رو به چیزای خوب عادت بدید( دقیق حدیث و روایتش یادم نیست)!!
از برای همین فقط میگم، میگم که یادم نره، میگم که شاید یهروز دلم خواست و واقعی خواست و شهید شدم...
به قول شهید بیضایی(مدافع حرم) تا خودِ فرد نخواد، شهید نمیشه!!! این خیلی حرف بزرگیه...

ضمنن پیشنهاد میکنم با کاروان های دانشجویی یا ... که راوی دارن و حس و حال فضا بالاتره یک باره دیگه تشریف ببرید :)

دعا کنید عاقبت به خیر بشیم...............
چشم ممنون:)
پاسخ:
چشم شما به ضریح اباعبدالله....

التماس دعا
دلم پَر زد به شلمچه.. طلائیه.. فکه..

هر آنکه سرش قیمتی شد به عشق،
سرش را ستانده اند..
آنان که بی سرند، "سردار" ترند..
پاسخ:
20

نزدیک عیده!! بوی جنوب میاد....
خداااااا..... 


:((((
پاسخ:
:((
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۵ .. خانم الف ..
نزدیک عید و بوی جنوب و منی که امسالم توفیق رفتن ندارم..
هعی خدا..
پاسخ:
ان شاالله قسمتتون میشه
۱۴ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۰۷ .. خانم الف ..
راستی منبع اون جمله ی " هر آنکه سرش قیمتی شد به عشق.... " رو فراموش کردم بگم.
از اینجا : delabad.ir
الهی دست ما رو هم بگیرن
پاسخ:
آمین
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۳۱ عابدین چالش
پنج شنبه ها 
تهران 
بهشت زهرا (س) 
قطعه 26 (قطعه عاشقان روح الله) 
ردیف 32 - شماره 22 : شهید پلارک 
و بسیار شهدای گمنام 

سلام
اگر قسمت شد که برای زیارت زیارنگاه عاشقان به بهشت زهرا بروید ، قطعه 26 را از دست ندهید. پنجشنبه ها شاید اندک زمانی باشد که ردیف 32 - شماره 22 خلوت باشد. 
به امید موفقیت 

پاسخ:
سلام

ممنونم
التماس دعا داریم
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۳۹ درسخون گمنام
چیزی ندارم بگم :((
جز چند قطره...
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی