من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

برای کسی بمیر که برات تب کنه...

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ب.ظ

نباشه

بهتر از اینِ که

باشه

ولی

مالِ من نباشه!


+ من گرفتار و تو در بند رضای دگران / من ز درد تو هلاک و تو دوای دگران (هلالی جغتایی)


#بعدا نوشت: اینکه میگم نباشه، ینی جلو چشم من نباشه، ینی من نبینمش، نه اینکه خدایی نکرده کلا نباشه و بره بمیره:/

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۷)

آی گفتیییین :(
پاسخ:
:(
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
آره
صددرصد
منم عقیدم همینه
پاسخ:
ممنونم که موافقید...

درباره اون چیزی هم که خصوصی فرمودید، عرض کنم که:

:)
نه این خودخواهیه
پاسخ:
شاید ...

البته منظور ما این بود که جلو چشم ما نباشه!! نه اینکه کلا نباشه !!! :)
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۸ سرباز جامانده
:-/
پاسخ:
:|
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۴۷ مهنا احمدی
آره نباشه بهتره:((
پاسخ:
:(
توهم بودن ها که من می گم همینه

پاسخ:
فتامل..
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۸ عابدین چالش
سلام 
اگر واقعا دوستش داشته باشم ، بایستی بگم: 
امیدوارم خوشبخت باشی ، چه با من و چه بی من. 

اینکه بگم: دیگی که برای من نجوشه ... . 
خیلی بی معرفتی هست. 
اول اینکه اختیار رو از طرف مقابل میگیرم. 
دوم اینکه ارزش فرد مقابلم رو در با من بودن میبینم و اینطوری خودم به خودم میگم که انتخابم ارزشی نداره و من یک فردی با انتخاب افراد پست و کوتاه هستم. 
اینطوری خودم رو هم بی ارزش کردم. 
پس مطمئنا برای باارزش نشون دادن خودم بایستی ، انتخاب خودم رو باارزش بدونم. 

تمام موارد رو متکلم وحده نوشتم تا احیانا جسارتی به کسی نباشه. 
به امید موفقیت 

پاسخ:
بله اینم درسته
اما قبلا هم عرض کردم
منظور بنده این بود که : اوشون جلو چشم من نباشه، نه اینکه کلا نباشه:))
من که کلا اعتقادی ندارم
عشق فقط بعد از ازدواج ایجاد میشه و والسلام
پاسخ:
بنده هم کمی تا قسمتی زیاد موافق فرمایش شما هستم...
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۳ زینـب خــآنم
گاهی وقتــآ هم بــره بمیـره اونقــدرآ هم ک ب نظـر میرسه بد نــیس ، واسه جامـعهــ مفیــدهـــ  : دی
پاسخ:
:)
چقد بده اگه این جوری نباشع
پاسخ:
:/
الهی هر چی قسمتتونه همون شه
پاسخ:
الهی آمین .......................................
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۰ رفیق خاموش
سلام:اگه قراره همراه زندگیتون نباشه خب بهترین کار همینه که بره و نباشه تا شما چشتونو باز کنین و مال خودتونو ببینید نه کسیکه قراره مال کس دیگه باشه 

من که فهمیدم چی گفتم امیدوارم شما هم :)
پاسخ:
سلام: بله بله متوجه شدم :)
هعی لله گاز... 
پاسخ:
:/
ای بابا
یاد یکی از شعرای علیرضا آذرافتادم...
کلا ولی منم قبول دارم...نبودن گاهی بهتر از بودنیه که بشه آینه ی دق!
پاسخ:
به ما هم بگید:/ کدوم شعر؟؟ :)
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۲ درسخون گمنام
چی هس؟!
آقا ما تازه به سن مجاز رسیدیم:'/
:)))))))))))
پاسخ:
هیچی
اومد میفهمی:))
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۱۱ . خانم الف .
موافقم خیلی  :)
پاسخ:
:)
دیگی که واسه من نجوشه،
میخوام فلان شود! :))

:|
پاسخ:
اروم باش شما :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی