من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

بی معرفت ها شهید نمی شوند ...

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ

بدیه اینجا اینکه، طرف بی صدا میاد، بی صدا میره!

خو برادر من، خواهر من، داری میری یه ندا بده :|

چرا یهو حذف میکنی میری ؟

چرا با احساسات ما بازی میکنی؟

خو ما بهت دل بستیم!

به نظرهات عادت کردیم!!

ای بابا :/


+ برای مثال: مثلا زندگی شیرین یهو رفت رو هوا!  مثلا سردار یهو رفت دیگه نیومد، مثلا ...

++ نکنید این کارها را دیگر رفقا :|

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۴)

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۷ . خانم الف .
عه :|
پس اگه خواستیم بریم از یه مدت قبل دیگه نظر نذاریم که شمام کم کم عادت کنید :) 
عنوان :|
پاسخ:
نه بیاید استعفا بدید بعد برید  :/
دونستن یا ندوستن یکی میخواد بره چه فرقی می کنه ؟! 

اتفاقا یهویی دردش کمتره :دی 

والا... 
پاسخ:
نه دردش بیشتره :|

شما که حتمن خبر بده و الا عواقبش پای خودتونه :|
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۲ . خانم الف .
باشه خب :/
پاسخ:
افرین به شما
بابووووو
تااین حد؟؟!!!!
توفضای حقیقی نمیشه توقع داشت ازملت چه برسه مجازی....

پاسخ:
بله. حتی بیشتر از این حد :|
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۳ درسخون گمنام
علاک عنوانم!
مقابله به مثل؛ بازی با احساسات :))
پاسخ:
هر که با چشم به راهم در افتاد ....... بله
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۱ داداش مهدی
از ما یاد بگیرن!
پاسخ:
تکبیر ...

شما که یدونه باشید آقا سید..
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۵۶ زینـب خــآنم
این جور رفتنا خیلی رو اعصابه  : /
پاسخ:
خیلی :/
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۳ عابدین چالش
سلام 
میگن عمر دست خداست، 
نسخه 1: پراید وسیله ست. 
نسخه 2: زن وسیله ست. 

از همین لحظه فکر کنید که دیگه نیستم، چون حتی از لحظه ای بعد هم خبر ندارم. 
میخوام بخوابم، وقتی بیدارم غمرم دست خودم نیست چه برسه به وقتی که خوابم. 

البته هرجایی که بودم ، بهم میگفتند یه قرار بذاریم که نبینیمت !!! کلا همه دوست دارند من رو نبینند، شما هم سعی نکنید متفاوت نشون بدید !!! 

به امید موفقیت 

پاسخ:
سلام
اعتماد به نفس شما قابل تحسینه!!!
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۴ عابدین چالش
به قول فامیل دور: 
اگر دید هر چی زنگ میزنی ، جواب نمیده؛ 
مثبت فکر کن؛ 
حتما مرده!!! 

پاسخ:
:))
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
منظور شهدا اند؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه منظور اون هایی هستن که بی معرفتند...
اره خیلی حس بدی به ادم میده...تجربه کردم😒
پاسخ:
بله :|
ey baba
chashm khastim berim ,ghablesh khabar midim :D
:))
پاسخ:
چشم شما بی بلا / ان شاالله برید کربلا !
ما هنوز هستیم :) 
پاسخ:
سایه شما مستدام
تجربه نشون داده اون کسایی ک راجب رفتنشون حرف میزنن وپست میذارن،زود برمیگردن.اما اونایی ک درسکوت میرن،دیگه میرن...
پاسخ:
بله
حالا نمیخواد پست بذارن
بیان درگوشی به ما بگن برن :/
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۵:۱۸ سرباز جامانده
کمی تاحدودی باهاتون موافقم
پاسخ:
کمی تا قسمتی ممنونم
بله حرفتون درسته...
 زنده باشید...
پاسخ:
موفق باشید...
انقدر بدم میاد از این جور رفتنا
پاسخ:
ما هم :/
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۴۷ بسیجی گمنام
واسه ما هم دعا کنید :) 
پاسخ:
الهی اونا که پای ثابت وبلاگ درِپیت ما هستن شهید بشن :)
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۰۸:۵۶ رفیق خاموش
سلام:امروزه روزم که مد شده رفتنای یهویی بعد یه مدت میان میگن من اومدم :)

زیاد سخت نگیرین  به قول شما بی معرفتا شهید نمیشن
پاسخ:
سلام
بله نباید سخت گرفت :|

سلاااااااااااام

چشم

منم خواستم برم خبر میدم

فقط بگم من عید کلا نمی تونم کامنت بذارم، فک نکنید واسه همیشه رفتما!!!

میرم شمال تا از شلوغی تهران یه مدت دور باشم و ارتباطمو با دنیای مجازی قطع می کنم

پاسخ:
سلام

ممنون از حضور شما

سفر به خیر ...
سلام
دیگه وب سکرت شد:دی
فقط او میتونه مطالب رو بخونه

پاسخ:
چی شده؟! :| نکنه شما یکی از این بزرگواران مذکور هستید :|
بله 
بنده همون سردار مجازی هستم.!
پاسخ:
شما را دعوت میکنم به تفکر در پیرامون "عنوان پست" !!

و من الله توفیق
الان دارم میرم برگشتم اگه زنده بودم ادرسم رو میذارم:)
پاسخ:
همین الان بذار سردار
کجا میخوای بری؟؟؟ مارو هم ببر ...
سلام
ما هم رفتیم ولی میخونیمتون و سر می زنیم...
پاسخ:
سلام
شما؟؟؟
نشناختم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی