من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

شمارش معکوس

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۸ ب.ظ
برای ادامه دادن
انگیزه لازمه
که


ندارم ...

+ درد یعنی شاعری در دفتر شعرش ببیند / مثل سابق دیگر آن احساس شادش را ندارد (سید سعید صاحب علم)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۱)

۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اِی بابا!!
پاسخ:
اره بابا :)
من سایتو اصلا دنبال میکنم به خاطر شعرای آخر متن هات
محشرن و دااغونم میکنن
موفق باشید
و امیدوارم با انگیزه باشید
پاسخ:
ای بابا

پس حرفای خودم چی :((

بی انگیزه تر شدم.................

:))
دنیا...
جای خوبی برای شاعر شدن نیست!
اینبار که برگردم، درخت می شوم!
پاسخ:
شاید...
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۸ . خانم الف .
خب ما میتونیم انگیزه ایجاد کنیم؟
پاسخ:
اره
شماره حساب میدم :)
چرا این همه انگیزه
پاسخ:
الکی دیگه
مثلا ندارم
:))
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۰۷ مهنا احمدی
ماهم گاهی وقتا انگیزه نداریم برای زندگی...اما درست میشه:(
پاسخ:
بله درست میشه...
این خود ادمه که ایجاد انگیزه میکنه واسه خودش...
تنها راهش ی پیاده روی صبحدم گاهیه😊
.
دعا میکنم که خداوند بسته ایی انگیزه برایتان اس ام اس کند😋
پاسخ:
حالا اسمس نداد پستشم کنه قبوله :)

ممنونم...
واقعا وضعمون بسیار سخت شده
پاسخ:
خیره :)
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۹ عابدین چالش
سلام

طنز: 
نمی دونم چرا همیشه دوست دارم دیگران رو اذیت کنم، 
برعکس همه که امید و آرامش میدن، من دوست دارم امیدها رو از بین ببرم و استرس بیشتری ایجاد کنم. 
کفر نعمت، تعمتت از کف برد. 
کافیه یه تعدادی از انگیزه هایی که الآن دارید رو از دست بدید تا متوجه بشید که خدا چقدر انگیزه بهتون داده بود و شما به خاطر کوچیک بودن خودتون و بزرگ بودن انگیزه ها، اونها رو کاریکاتور میدید و فکر می کردید چقدر کوچیک و بی ارزش هستند. 
بیشتر از این، توی این بخش نمی نویسم تا مبادا مشکلات بیشتری براتون ایجاد بشه. 

پنجاه پنجاه (با توجه به برداشت خودتون شاید جدی باشه ، شاید هم طنز): 
به چه نوع انگیزه های بیشتری نیاز دارید، اگر میتونید عمومی بگید و اگر نه خصوصی بگید تا به اندازه توانی که وجود داره مقدمات انگیزه های درخواستی تون رو آماده کنم و در اختیارتون قرار بدم. 
به امید موفقیت 
پاسخ:
سلام

به چه انگیزه ای نیاز دارم؟؟!! ارزون باشه :)))
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۶ عابدین چالش
ارزش هر چیزی به ارزشش هست. (عجب جمله عجیبی!!!) 
اگر می خواهید ارزون باشه، پس انتظار دارید که ارزشش هم پائین باشه دیگه. 
همه چیز از آن خداست. همانند عمر. 
اگر دوست دارید که ارزونی همه چیز رو داشته باشید، نه کم ارزش رو، 
این کیمیا رو بعد از هر نماز واجب داشته باشید و دست از مستحباتی که خیر آن به دیگران نمیرسه بردارید. 

1- آیه الکرسی بخوان تا در امان باشی از او 
2- وسیله ای که دستگیر است : (فراز پایانی آیه شریفه دوم سوره مبارکه طلاق) و من یتق الله ... تا پایان آیه شریفه سوم 
3- بند تسبیح : ذکر مبارک تسبیح بانوی دو عالم، صدیقه طاهره (س) 

----------------------- 
اگر اشتباه و جسارتی داشتم ببخشید. می تونید ویرایش کنید و هر چه دلتون میخواد ... . 

اگر انگیزه دیگه ای میخواهید کامل تر بنویسید. 
به امید موفقیت 

پاسخ:
اختیار دارید

ارزون بودن را مزاح کردم

درواقع مشکل خاصی نیست فقط نوشتم که نوشته باشم :))

ممنون از پیگیری شما
۱۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۲ . خانم الف .
:|
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی