من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

باخت باخت !

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ
نه راهِ پیش دارم
نه راهِ پس!
دو سر باخت بود
دوست
داشتنت ...


+ اگرچه بود و نبودم یکی ست، باز مباد / تو را عذاب دهد گاه جایِ خالیِ من (محمد علی بهمنی)

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۱۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۰)

هییییییی
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۷ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون از حضور شما
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۲ . خانم الف .
یاد این افتادم :

دل نبر..
به فتح یا به ضم " ب " تفاوتی ندارد،
هر دویش جُرم است..

همینطوری :)
پاسخ:
ممنون :)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۸ مهنا احمدی
دوسرباخت بود:(((((
شعرهم قشنگ  بود
پاسخ:
خدا قسمت نکنه :|
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۴۹ درسخون گمنام
چی بگم والا :(
پاسخ:
یک دقیقه سکوت :|
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۲ محمدرضا گلزاری


++++
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۸ سرباز جامانده
:-/ (اعلام حضور و این حرفا)
پاسخ:
:)
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۵۲ کمی خلوت گزیده!
:'(
:'O
پاسخ:
:(
(:
پاسخ:
:)
دوسر باخت بود....
پاسخ:
بله ...
فقط محض اینکه بگم من هستم...به قول جناب جامانده ..فقط محض اعلام حضور
پاسخ:
ای بابا ای بابا شرمنده نکنید
اما جدا اگر دوستان و نظرهاشون نباشه من کلا انگیزه ای ندارم

ان شاالله به هر چی که تو دلتون هست برسید

دعاتون می کنم.

ناراحت نباشید

پاسخ:
ممنونم
ان شاالله گره از کار همه جوونا باز بشه

چقد تک بیتاتون مناسبت دارن با حرفای خودتون

عالیه

وبلاگتون رو دوست دارم

پاسخ:
اصلا ما اول این تک بیت ها رو میخونیم بعد مینویسیم

ممنونم ار حضور شما
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۰۲ زینـب خــآنم
وقـتی باخـتی ، دیگ فقط باید بذاری زمان بگذره ، تا بلکه یکم دردش کمتر بشه ...
پاسخ:
خدا خیر بده این اقای زمان را ...
بوی باران ; بوی سبزه ; بوی خاک
شاخه های شسته ; باران خورده ; پاک
آسمان آبی و ابر سفید , برگهای سبز بید
عطر نرگس , رقص باد نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
پاسخ:
خوش به حال روزگار...

:)

پاسخ:
:)

سلام

یه مدت که نیستم دلم برای وبلاگتون تنگ میشه :(

پاسخ:
سلام
سفر بی خطر
منتظر نظرات موج مثبت شما هستیم...
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۳۱ بسیجی گمنام
کار این جوان درست بشه بلند صلوات بفرستید
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم  واهلک اعدائهم اجمعین ...
دو راهیه بدیه:))))))))))
پاسخ:
خنده داره ؟ :|
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است . 

از این دید نگاهش کن :))))))
پاسخ:
چشم :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی