من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

تو ... من

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ب.ظ

حرفِ رفتن را نزن

دارم

پریشان می شوم ...


+ مدرک معماریت امشب به دردم میخورد / حضرت معشوقه این حال خرابم را بساز…(جواد شریفی)

++ به یاد یکی از رفقا که داره میره سوریه ...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۹
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۳)

من فقط به ایمان های قوی شون فکر میکنم!
پاسخ:
به اراده شون
به لیاقتشون
به همه چی ...
هعععععی...
خوشا به حالش ... 
دلم هوای سوریه دارد ... . 
پاسخ:
...
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۵۸ سرباز جامانده
:-(
پاسخ:
:(
خوشا به سعادتشون....
شعر عاااالی
پاسخ:
خوشا به سعاتشون ....

احسنت به شاعرش
من به خانواده هاشون فکر میکنم...
و اینکه حضرت زینب هرکسی رو نمیپذیره...
پاسخ:
این جاست که باید بگم:

تو مدافعی... من ملازمم!

خوش به حالشون...
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۴ مــــــــ. یــ.مــ
:)
خوش به حالشون
پاسخ:
...
انشالله خدا حفظشون کنه
پاسخ:
ان شاالله
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۰ ♦♦ حسین ♦♦
:(
پاسخ:
:((
۰۹ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۴ مرتضی استاجی
خوشا بحال آن اراده های پولادین
پاسخ:
...
:|
پاسخ:
:|
خدا به همراشون
پاسخ:
ان شاالله
خدا یار و نگهدارشون باشه
پاسخ:
ان شاالله
خدا محافظشون باشه ان شاء الله 
از ته دلم سوختم..... 
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی