من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

سیزدهی که به در نشد

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

هوا سرد

دلِ من

سرد تر ...


+ سیزده را در کنم تا شاید این رویای محض / در نبودت از سر من این گره را وا کند (مسعود محمد پور)

++ سیزده را همه عالم به در امروز از شهر / من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم (شهریار)

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۱۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۷)

می فرماید:

مثل هر سال گره میزنم این سبزه مگر
روزی از کار من ای عشق گره بگشایی...

پاسخ:
بله ...
۱۳ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۰۲ کمی خلوت گزیده!
:((
فقط شهریار! چه حال خراباتی داشته و این شعرو سروده...
پاسخ:
حس و حالش نصیب نشه :|
اخی دلم برای شهریار میسوزه..:(

پاسخ:
دل ما هم برای شما ...
آخ از این سیزده به در..
پاسخ:
:/
:|
پاسخ:
:|
خدا رو شکر ما فردا تعطیلیم .....سیزده هم به زحمت به در کردیییم....با‌ باد و هوای سرد.....مقااومت💪💪💪
پاسخ:
ما هم خودمان را تعطیل کردیم :|

زمستون پشیمون شده برگشته یکم خودشو نشون بده !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی