من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من، وقتی می روم روی منبر! (14)

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

بعضا فکر می کنیم که، یک سری آدم ها و یک سری اتفاق ها را فراموش کرده ایم ولی، به محض ورق خوردن خاطرات؛ می بینیم که، نه خیر! نه تنها فراموش نکردیم که خیلی هم خوب یادمان هست ... این یک سری آدم ها و این یک سری اتفاق ها، هرگز از خاطر ما فراموش نمی شوند، خودمان را اذیت نکنیم!!!


+ عقل یا احساس، حق با کیست؟ من هم مانده ام / در خودم هم شاکی ام هم متهم این روزها (جواد منفرد)

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۸)

۱۷ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۲۳ سرباز جامانده
یکسری چیزا هم که هی یادآوری میشن
پاسخ:
هی میزنن تو حال ادم :|
دقیقا ...
گر چه سخت اما بیا نیت کنیم،

بعداز این هم عقل هم احساس را،

هر دو را باهم مدیریت کنیم...
پاسخ:
اینجاست که باید بگم:
ای کاش عاقلانه عاشق شویم...
اتفاقا جز اتفاقات و آدم هایی هم هستند که میخوایم فراموششون کنیم:|
پاسخ:
بله
هرچه بیشتر قصد فراموش کردن داشته باشیم. کمتر موفق می شویم :|
۱۷ فروردين ۹۵ ، ۲۰:۲۶ کمی خلوت گزیده!
هعیییییی...
سلام 
می ترسم چیزی بنویسم که دوباره نگاه دیگه ای به بنده بشه. 
به هر حال به گفتن همین سطر بسنده می کنم که : 
من هم متوجه نمی شم چرا این عقل، احساس من رو درک نمیکنه؟ باید با عقلم جلسه ای بذارم تا ... . 
به امید موفقیت 
پاسخ:
سلام

ای بابا چه حرفیه
شما راحت باشید
ما منتظر نظرات شما هستیم . هر مدل که باشن ...
سلام .
به نظر من هرچی تلاش کنیم که خاطراتها را فراموش کنیم بدتر میشه ومن یاد گرفتم خاطرات ها وادم ها را گوشه از دلم جا بدهم از قلبم وذهنم بیرونشون نکنم .یه دستمال بندازم روشون ..گاهی گردو غبارشون را بگیرم ..کم کم خودشون راه فراموشی را درپیش میگیرند .
پاسخ:
سلام
موافقم
بی محلی بهترین کاره
۲۰ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۴۶ ســـــــــــــر باز
هیچ چیز فراموش نمی شود
پاسخ:
متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی