من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

من، وقتی می روم روی منبر! (15)

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ
یکی داغِ عزیز می بینه. یکی بیمار میشه. یکی بچه دار نمیشه. یکی ازدواج نمی کنه. یکی فقیره. یکی پولش از پارو بالا میره. یکی شکست عشقی میخوره!  یکی ... یادمون باشه
هرکسی یه جور امتحان میشه


+ الحمدالله کما هو اهله ...
+ حرفی نداشتم بزنم خواستم فقط / خاطر نشان کنم که تو در خاطری هنوز (انسیه آرزومندی)
موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۹)

۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۱۰ لی لی (لیلی نامه)
کاش از این امتحانا سربلند بیرون بیایم
پاسخ:
ان شاالله
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۰ آقاگل ‌‌‌‌
منبرهاتون مستدام.
کاش حواسمون به امتحانات باشه.
.
 گدای کوی تو از هشت خلد مستغنی ست
اسیر عشق تو از هر دو عالم آزاد است...
پاسخ:
سلامت باشید
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۲ سرباز جامانده
بله
خدا ادما رو با توجه به ایمانشون امتحان میکنه...
پاسخ:
و در حد توانشون امتحان میکنه
قربون خدا برم که چقدر من رو سخت امتحان کرد !
پاسخ:
خدا قوت ...
۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۵۷ زینـب خــآنم
آی ک این امتحانا سخـــتهـــ ...
جوری ک دارم زا پا درمیام ...
پاسخ:
خدا قوت ...
آیا که داد تسلیت بر خاطر حسین (ع)
وقتی که دید نعش اکبر (ع) در خون تپیده را 

سلام 
خب هر کسی یه جوری امتحان میشه
همه هم امتحان میشن. 
من کم ظرفیت امتحان های آسون تری دارم و 
من ای که خدا خیلی بیشتر دوستش داره رو سخت تر امتحان میکنه. 
هر که در این بزم مقرب تر است 
جام بلا بیشترش می دهند 
و نمونه بارزش امام حسین (ع) و شاهدش هم شعری که اول خط نوشتم. 
پس از امتحان های خودم ننالم و به جاش ببالم. 
به امید موفقیت 

پاسخ:
سلام

بله درسته
عاقبت به خیر بشیم ...
۲۷ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۱۰ ســـــــــــــر باز
هر کسی یه جور و البته مساوی؛
البلاء بالسویه مقسومة بین البریه
پاسخ:
بله
و چه امتحانات سختی هم هستن خیلی سخت گاهی وقتا به نتیجه کارم که نگاه میکنم احساس میکنم الان هست که مردود بشم ولی همون وقت دستی از غیب برون اید و کاری بکند ...به گمانم معجزه که میگن همین چیزاست همین دست غیب....
پاسخ:
مطمئنا همینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی