من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

انصاف نیست!

پنجشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۱۰ ب.ظ

فرقی نمی کند

جوراب باشد

یا

جوراب

یا حتی

جوراب

مهم این است که

جوراب باشد ...!



+ کی و کجا تصویب شد هدیه ی روز مرد باید جوراب باشد ما بی خبریم ...

++ یا مرا با خود ببر آنجا که هستی، یا بیا ... (بیدل دهلوی)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۲
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۴)

۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۳۳ سرباز جامانده
باو جوراب خوبه که
پاسخ:
بله
کی میگه تصویب شده؟!!!!!
من دیشب برای پدرم اینجا نوشتم چکار کردم
http://maron.blog.ir/post/73
مادرم هم عطر گرفت :)
پاسخ:
افرین به شما و مادر محترمه
(:
پاسخ:
:)
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۴۲ آقاگل ‌‌‌‌
جوراب هدیه گرفتنم آرزوست!
:)
پاسخ:
ان شاالله به زودی
مهم اینه که مبارکه چ فرقی میکنه چی بدن
پاسخ:
فرق نمیکنه؟؟

:|
:)
۰۲ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۲ سرباز جامانده
:-/ شما یکیو پیدا کنید همونو جورابو بدن بهتون
پاسخ:
:/
++ یا مرا با خود ببر آنجا که هستی، یا بیا ... (بیدل دهلوی)
******
شاعر یا شاید هم شاعره در آن ترانه مبتذل می فرماید :
 یا منو ببر به خونتون 
یا بیا به خونه ی ما :دی 

والا...
پاسخ:
استغفرالله :/
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۹:۲۷ زینـب خــآنم
والا ما ک جـورآب نــدآدیم تـآحالا !
اصن مگ مردای این دوره زمونـهـ اجازهـ میدن کسی بهشـون جــورآب هدیهـ بدهـ ؟؟  : |
پاسخ:
:|
گنه به ارث رسیده است از پدر ما را
خطا ز صبح ازل، رزق آدمیزادست

شاید_بی_ربط
پاسخ:
قشنگ بود

واقعا جوراب!؟؟؟؟؟

پاسخ:
:/
خخخخخ!
گفتم چه فلفه ای تو ان جورابا باس بجورم!
جوووووراب!
جورااااای!لابد ساق بلند کوتاش میشه!
پاسخ:
:)
جوراب خیلی خوبه
همسرم که میگفت جوراب براشون بگیرم
فکر کنم چون خیلی به مردا حس مرد شدن میده
پاسخ:
:/
خداییش من برای بابام جوراب نخریدم مامانم نخرید
اما چند روز پیش دیدم جورابش سوراخ شد
دلم براش سوخت
پاسخ:
روز مردُ گذاشت به این جا نکشه دیگه
برید جوراب بخرید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی