من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

از یاد رفته...

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

گفتم: میدونی دردم چیه؟

گفت: چی؟

گفتم: بیشتر از خودم دوستت دارم!


گفت: این که درد نیست!

گفتم: چرا اتفاقا خیلی هم هست

گفت: چرا؟

گفتم: چون تو این حالِ منو نمی فهمی...


+ ای وای بر اسیری، کز یاد رفته باشد / در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد (حزین لاهیجی)

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۰)

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۲۹ سرباز جامانده
اکتفا میکنم به این شکلک:-) .چرت و پرت نمینویسم
پاسخ:
هرچه بنویسید قبول داریم...
شما هم اگه جای اون بودین می فهمیدین؟؟
پاسخ:
نمی دونم... :|
یه جوری مینویسین انگار واقعا بهش گفتین

ادم میبره تو اون حال و هوا

التماس دعا
پاسخ:
:)

استجابت دعا..
۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۳ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
 هر چه قدر دو نفر بیشتر با هم حرف داشته باشند،
 به همان اندازه آهسته تر در کنار هم راه می روند.

+این حس عجیبه مثلِ همون حسی که طرف مقابل بیشترخودت دوست داشته باشی ونفهمه!
پاسخ:
حس عجیب زیاده تو دنیا :)
دیشب صدای تیشه از بیستون نیامد 
شاید به خواب شیرین فرهاد رفته باشد... 
پاسخ:
هر چیزی ممکنه ...
بد دردیه
پاسخ:
بله ...
به قول فامیل دور 
یکی مارو دوست داره ما نمیفهمیم 
مایکی رودوست داریم او نمیفهمه 
کلایک مشت نفهم تشکیل اجتماع دادیم :دی
پاسخ:
دقیقا ...
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۶ raha !!! روانیه احساس
:( ....  همیشه از خدا میخوام که هیچ کیو خیلی دوست نداشته باشم ... 
پاسخ:
فک کنم همه دچارش میشن :|
مرد صاحب درد، درد مرد، می‌داند که چیست
پاسخ:
بله بله
چه شبها
بی ثمر
تا صبح بیداری …

و او هرگز نمی داند
چه احوال بدی داری……
پاسخ:
بله دقیقا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی