من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

آمدم ... ندیدمت ... رفتم

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۱ ب.ظ

این آسمان

تو را

فریاد

می زند ...


جمکران

+ جمکران، 95/2/23


++ فکر کن خواب ببینی که کنارش هستی / آه افسوس که از خواب پریدن سخت است (مهرداد تکلو)

 

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۰)

خوش به حال چشم براهانش... :(
پاسخ:
خوش به حال منتظرانش...
به حضرت معصومه سلام ما رو برسونید.
زیارتتون قبول باشه الهی.
پاسخ:
سلام همه بلاگی ها رو رسوندم :)
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۲ سرباز جامانده
آخرین بار6سال پیش رفتم:-/
پاسخ:
6سال؟؟
ان شاالله به زودی نصیبتون بشه...
میاید ..نیستیم ...ولی میماند...

پاسخ:
دقیقا...
او اصلا نرفته که بیاید
همیشه هست...
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
السلام علیک یا بقیه الله 


خیالشم منو میکشه ....
پاسخ:
السلام علیک یا ابا صالح ...
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۵۵ بهار پاتریکیان D:
عید رفتم آخرین بار ..
اللهم عجل لولیک الفرج ..:)
پاسخ:
آمین..
الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمین
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
لایک
پاسخ:
:)
الهم لولیک الفزج
پاسخ:
آمین...
اللهم اجعل فرجه قریبا بحیث ندرکه نحن
پاسخ:
خدایا به حق خوبات ...............
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۴۹ زینـب خــآنم
عجــب شعــری
شعــرایی ک مینویسی و گلچین میکنی اکثرا فوق العاده ان
پاسخ:
لطف دارین
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۲ سرباز جامانده
هردفعه میخواستم برم یچی شده که نرم.امیدم به مشهد رفتن خیلی بیشتراز قم رفتنه
پاسخ:
خب از امام رضا بخواین واسطه میشن :)
آمدی
صدایت زدم
نشنیدی 
رفتی
پاسخ:
بعید میدونم نشنیده باشه :)
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام:شبای جمکرانو دوس دارم 

زیارت قبول
پاسخ:
سلام
شبای جمکرانو همه دوس دارن :)
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمین..
دلم نیمه شب های جمکران میخواد...
التماس دعای فرج
پاسخ:
دل ما هم ...
بحق زینب عجل الولیک الفرج...
پاسخ:
آمین...
چقدر دلم تنگ شده برای حرم :(
پاسخ:
ان شاالله نصیبتون
دلم زیارت خواست ...
.
بعد از مدت ها از بی کامنت خوندن در اومدم :)
پاسخ:
ان شاالله به زودی
.
ممنون که سکوتُ شکستین :)
یه حس خاصی داره جمکران انگار وقی اونجایی همش دلت میخواد اینور و اونور بری اروم و قرار نداری انگار اون کسی رو که باید ندیدی اون حسی رو که باید داشته باشی نداری و خیلی نداشته های دیگه من خودم دوبار بیشتر نرفتم دوست دارم تنهایی برم
پاسخ:
یه حس نابی داره
انشالله به زودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی