من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

دعا در حق دیگران مستجابه!!

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ
همه میگن: خدا به دادِ طرفت برسه ..

فک کنم خدا به دادش رسیده! چون نمیتونم پیداش کنم :|



+ یکی نیست بگه نامردا دعا میکنید حداقل درست درمون دعا کنید :/
++ هرگز از یاد نبردم من مدهوش تو را / من نه آنم که توان کرد فراموش تو را (مسیح کاشانی)
موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۷)

دعا به شرط دعا :))))

والا... 
پاسخ:
ما دعاگو هستیم
از نوع خوبش ...
خخخخخخخ
پاسخ:
:/

:))
ان شاءالله که پیداش می کنید



واقعا هم نمیشه بعضی هارو فراموش کرد
پاسخ:
با دعای خیر شما

بله نمیشه
با صداقت نوشتید
پاسخ:
متاسفانه :/
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۰۵ بهار پاتریکیان D:
اون صداقت نهفته در "نامردا" گفتنتون کاملا ً مشخص بود :)
پاسخ:
چی مشخص بود؟؟؟ :/
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۲۲ آقاگل ‌‌‌‌
یک بنده خدایی هم میگفت:
میشه من بیام طرفت باشم؟
حالا فهمیدم منظورش چی بود!

پاسخ:
دیر متوجه شدین که :/
متشکرم 
پاسخ:
بنده از شما متشکرم .
دقیقا
چرا اینجوری دعا می کنند این دیگران
پاسخ:
خدا هدایتشون کنه این دیگران را :/
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۱:۲۳ سرباز جامانده
:-/ والا مارو هی پشت سر هم دعای خیر میکنن برامون ولی هنوز تو نت پلاسیم.این دعاها از ته دلشون نیست اثر نداره شما ناراحت نباشید
پاسخ:
شایدم ..
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۹ ❤منتـــظر المـهـدی❤
:-(:-(
پاسخ:
:(
خیلی فشنگ بود :)

اگه خودت نوشته باشی:)
پاسخ:
چه چیز را خودم نوشته باشم؟
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۰۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخ
امیدوارم پیداش کنی
پاسخ:
اگه افتخار بدن خوشحال میشیم ..
سلام
هرچند خیلی مبهم بود نوشتتون ولی خب در حق دیگران دعا کنید تا دعای خودتونم براورده بشه و اگر گمشده ای دارید پیدا بشه....
پاسخ:
سلام
ان شاالله گره از کار همه باز شه
همه میگن: خدا به دادِ طرفت برسه ..

فک کنم خدا به دادش رسیده! چون نمیتونم پیداش کنم :|



صلوات ...
پاسخ:
اره دیگه خودم نوشتم :)
خخخخخخخخخ
پاسخ:
بله خخخخ :/
الهی زودتر خدا شما رو به همسرتون برسونه
به حق حضرت بابا ع
پاسخ:
لال از دنیا نرین، بلند بگین آمین ...
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۳۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
من انقدر میخندم از پستهای شما 

البته یجاهایی خنده من از گریه غم انگیزتره است 

اما درکل خوشمان میاید 
ممنون

و البته بگم کامنتها این لذت رو بیشتر میکنن


پاسخ:
ممنون از حضور شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی