من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

اعتراف می کنم

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

جای خالیتو

نمی تونم با هیچ چیزی

پُر کنم!

خوش بحالت

چقدر بزرگـــــی ...


+ گفت دیدست مرا این که کجا، یادش نیست / همه چیزم شده و هیچ مرا یادش نیست... (کاظم بهمنی)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
چشم به راهم ...

نظرات  (۱۴)

۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۰۷ کمی خلوت گزیده!
هعیییییییییییییی...
پاسخ:
واقعا هعی....
تصویر وبلاگ ...حرمه؟!؟!
پاسخ:
بله
حالا اینکه کدوم حرمه نمیدونم :)
گاهی فکر میکنم همون طور که بعضیا برای ما اینقدر بزرگند کاش ما هم برای یکی اینقدر بزرگ بودیم ...
پاسخ:
خلاصه شما هم برای یکی بزرگ میشید. ینی روال زندگی اینه :)
حرم غریب :((
:'(

پاسخ:
بله احتمالا مشهده
ان شاالله به زودی نصیب بشه :(
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۹ آقاگل ‌‌‌‌
همین که خالیه خب پره!
از لحاظ فیزیکی.

پاسخ:
0_O
۲۷ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۴۵ بهار پاتریکیان D:
هعی :(((
پاسخ:
:(
متنهای ساده و تکلف اما زیبایی می نویسید.
پاسخ:
نظر لطف شماست...
قشنگ بود 
پاسخ:
:)
ساده و بی تکلف
اشتباه نوشتم تکلف!

عذر تقصیر ..
پاسخ:
متوجه شدم :)
سلامت باشید
کاظم بهمنی تک بیت های کشنده ای داره ://
پاسخ:
شاعران که خدا نگهدارشان بی!
سلیقه ما حرف نداره ...
منم هیچ وقت نتونستم پر کنم و نه حتی تحمل کنم…
پاسخ:
امتحان سختیه
خدا خودش کمک کنه...
درسته وقتی یه نقطه چین بزرگ تو دل ادم خالیه با هیچ چیز غیر از حرم اقا نمیشه پرش کرد...
پاسخ:
ان شاالله نصیبتون
:)
پاسخ:
:)
سلام.
جای خالی تو یعنی همه ی دنیای من...
پایدار باشید.
پاسخ:
تعبیر زیبایی هست
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی