من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

چه حرفا!!!

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

میگه: من تا حالا از کسی خوشم نیومده!!


مگه میشه؟!

مثل این می مونه که بگه: من تا حالا کرمِ  گیلاسُ  نخوردم :|


+ تو از زمان تولد درون من بودی / و گر نه عشق که اینقدر اتفاقی نیست (فرامرز عرب عامری)

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۵
چشم به راهم ...

نظرات  (۲۳)

مگه میشه؟!؟!؟!؟! :))))))
پاسخ:
مگه داریم؟؟؟
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۳ کمی خلوت گزیده!
تشبیه عااااااالییییییی... :))))

و همچنین تک بیت...
پاسخ:
:)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۶ زینـب خــآنم
حتما هستن کسایی ک کرم گیلاس ُ نــخوردن ، وسواسیا !!!
پاسخ:
غیر ممکنه :)
وای چه تشبیه لطیفی :))
پاسخ:
:)
من تا حالا کرم گیلاس نخوردم
پاسخ:
باور نمیکنم :/
غیر ممکنه
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۶ ❤منتـــظر المـهـدی❤
اکسیر عشق برمسم افتاد وزر شدم !!
پاسخ:
20
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۰ بهار پاتریکیان D:
خب منم تا حالا کرم گیلاس نخوردم ! :))))
تک بیت =)))))
پاسخ:
انکار میکنید :))
والا...حرفا میزنن ها
پاسخ:
:)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۷ آقاگل ‌‌‌‌
من تا حالا گیلاس نخوردم!!!!
کرم و کِرِمش که دیگه هیچ!

پاسخ:
نه بابا؟؟؟
:/
من تاحالا کرم‍ گیلاس خوردم‍ :|
ینی میشه از کسی خوشم‍ اومده باشه ؟
پاسخ:
حتمن خوشتون اومده
من توفیق خوردن کرم گیلاس نداشتم ولی مورچه خوردم :)
پاسخ:
مورچه هم خوبه :)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۶ محمد * شـــــــــورگشتی *
قیمت گیلاسو شکوندین!!! خخخخ
پاسخ:
قربة الی الله :))
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۰ آبجی خانوم
یعنی واقعا موندم بعضی ها این تشبیه و تشابهات رو از کجا پیدا میکنند
خیلی چندش بود انصافا
پاسخ:
از ذهن خودم
چندشم نیست واقعیته :))
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۲۴ دچــ ــــار
تشبیه ش کجاش عالی بود !

من که ربطش و نفهمیدم:)
پاسخ:
اونا که فهمیدن توضیح بدن لطفا ...
مگه میشه:|
پاسخ:
همون :/
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۰ مــاهان (ف.چ)
که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی...

میفرماد.
پاسخ:
بله بله
کرم گیلاس 😰😷😯
پاسخ:
:)
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۴ بابا لنگ دراز
والا ما هم نخوردیم کرمشو!
چرا فکر میکنید غیره ممکنه؟
پاسخ:
چون غیر ممکنه :))
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
اونایی که میگن کرم گیلاسو نخوردن 
یقینن ندیدن وگرنه همه کرم کیلاسو خوردن

مثلا اونایی که میکن تاحالا از کسی خوششون نیومده مصداق این میشن:
انسان به وضع خویش آگاه است هرچند در ظاهر برای خود دلایلی بیاورد(قیامت14/15)
شاید میخوان بگن نه که روتربیت و .. خودشون کار کنن!!

مگه میشه؟؟
ما یه دبیر داشتیم میگفت اگه کسی این حرفو بزنه باید بهش شک کرد!!!!
حالا اون یه عده ایی ک میگن کرم گیلاس نخوردن یحتمل یه برداشت دیگه ایی از متن داشتن!!

کرم کیلاس خیلی خوشمزه تر میکنه گیلاسو!!

+یه پیشنهاد هیچوقت گیلاس رو باز نکنید ک ببینید توش چخبره!
همینجوری با هسته اش بخورید!
:)
پاسخ:
ممنون از توضیحات خوب شما

+ بنده دقیقا همین کارو میکنم! بازش نمیکنم همون جوری میخورم :)
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۳ ....مسعود ....
ممنون
نداریم، اصلن نمیشه
پاسخ:
اصلن راه نداره :)
کرم گیلاس پروتیین داره!!!!!!!
پاسخ:
خب دیگه گوشت نخوریم !
اگه یه هفته پیش پستتون رو میخوندم منم میگفتم تا به حال نشده. 
اما خب شده :/ ;)
پاسخ:
عجب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی