من، نه!! او ...

خود در آ ور دی ...

خود در آ ور دی ...

میم مثل مشهد!

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ب.ظ

رَبَّنا هَب لَنا حـــَـرَم ...


+ حرم یعنی کسی در شهر خود سر می کند اما / دلش در کوچه های دور مشهد مانده آواره...(؟)

++ ببخشید که نتِ درست حسابی نداریم و سر نمی زنیم...

موافقین ۲۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۳
چشم به راهم ...

نظرات  (۳۱)

خدا ببخشه ما کسی نیستیم :)))
پاسخ:
:)
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۱ ♥ عاشق مادر سادات (س) ♥
هر جــــــآ سوال شُـد کهـ « دِلَتـــــــ دَر کُجــــآ خوش استــــــــ ؟ »

 بی اختیـــآر بَر دَهَنَم مَشهَــــــد الرِضآستـــ .

 دلتنگ مشهد الرضــــایم . .

 از ایـن همـه انـــزوا مـردد شـده ام

 دیوانه رنگـــــــ زرد گنبـد شده ام

 امروز دلــ♥ــــم حال کبوتــــــر دارد

 انگار که بیقــــرار مشهـــــــد شده ام . . 

#دلتنگ مشهد الرضآ_حآجت روا بشید
پاسخ:
:((
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۴ سرباز جامانده
داغ دلمان تازه شد عجییییب.
پاسخ:
ببخشید دیگه
با لحن پنجعلی سریال پایتخت: 

نقی، افطار بوریم مشهد

آخ که چقدر دلم هوای افطار حرم رو داره، 
ولی کو لیاقت؟ 

پاسخ:
ما آخر نفهمیدیم این ژتون حرم را به چه کساانی با چه معیار هایی می دهند :/
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۳ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام 

اللهم ارزقنا حرم

ان شاءالله موفق باشید
پاسخ:
آمین
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۴ ....مسعود ....
السیدة زینب علیها السلام 
پاسخ:
:((

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
التماس دعا..
پاسخ:
استجابت دعا
سلام
اگر روزیتون شد زیارت امام رئوف یاد ما هم باشید!
پاسخ:
سلام
چشم
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۸ زینـب خــآنم
انشـــالله ب زودی زود طلبیده بشین ُ بیاین
ماه رمضون واقعا حرم خلوت ِ ، البته تا قبل از شبای احیا !
پاسخ:
شبای احیا حرم بودم
که ای کاش تجربه نمی کردم :((

مشهدی هستین پس! خوش به حال شما
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۵۰ آقاگل ‌‌‌‌
تک بیت عالی بود.
عالی
اصلا من یک عالی میگم شما یک عالی میشنوید :)
دعامون کنید پس.
سپاس.
پاسخ:
سپاس سپاس ...
آقا جان
زائرتان نیستم‍ .. از دور سلام‍


+هرچند قابل بخشش نیس
پاسخ:
از دور سلام ..........
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۱ کمی خلوت گزیده!
اوهوم...
دیوانه ای هستم در نوع خود بی نظیر 

یکبار میگم: 
هر که در این بزم مقرب تر است 
جام بلا بیشترش می دهند

پس آقا خیلی دوستم داره که به حرمش راهم نمیده، صدای ناله هام رو خیلی دوست داره که جواب رو نمیده تا هنوز درخواست کنم و گریه. دوستم داره که هر روز به دردهای جسمی و روحی من افزوده میشه و ... 

بعد یه مدتی میگم: 
آقا چرا باید دوستم داشته باشه؟ 
به خاطر گناهام؟ 
به خاطر اشتباهاتم؟ 
به خاطر نوع عملم؟ !!! 
به خاطر چی؟ 
حتما آقا خیلی ازم دلخوره که صدام به جایی نمیرسه !!! 

و اینطور دیوانه ای هستم با خودم درگیر!!! 
خب به قول جناب فاضل نظری: 
دیوانه ها آدم به آدم فرق دارند. 
من هم یکی از اونها 

پاسخ:
ان شاالله خیره

دعا کنید سفر بعدی من و بانویم با هم باشیم،ان شا الله
پاسخ:
ان شاالله به زودی :)
شما هم برای بقیه دعا بفرمایید
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۵۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
خب یعنی چی؟
الان شما مشهدید؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه بابا
کجا مشهدم :/
اللهم الرزقنا حرم
پاسخ:
آمین
حرف دل ما رو زدید.
خدایا حرم...
خدایا مشهد...
خدایا امام رضا...
روزی همه مشتاقان...
پاسخ:
 آمین
۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۴ مهنا احمدی
زیارت آقا نصیبتون ان شاالله
پاسخ:
ان شاالله :((
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
انشالله همه مونو بطلبه به زودی
یا علی
پاسخ:
آمین
۰۱ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۸ 💕 پسر خوب 💕
موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشید
چرا مدتیه داغِ مشهد بر سینه دارم و هرجا میرم حرف از مشهده؟
پاسخ:
کی فکر و ذکرش مشهد نیست!!!
خوش بحالت  
پاسخ:
:)
۰۶ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۹ زینـب خــآنم
خیلی وقته خبری ازتون نـیست
انشالله ک خوبین
التماس دعا
پاسخ:
خوبم خوبم الحمدالله :)
آمین
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۲:۱۶ فاطمه نظری
التماس دعا
پاسخ:
استجابت دعا
۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۱:۰۳ کمی خلوت گزیده!
شما چرا نیستید؟
روزه برده تون؟!!!!
پاسخ:
نت نداریم:|
قصد هم نداریم بخریم :|

جای ما رو خالی کنید :)
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۱ مُحمّد مَهدِے
اللهم ارزقنا حرم

التماس دعا
پاسخ:
استجابت دعا
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۲ سرباز جامانده
:-/ یکماهه پست نذاشتین.زنده اید؟!!
پاسخ:
زنده ام
نت ندارم
در حال ترکم :|
یا امام رضا...
در برای مشهد الرضامون تنگ شده.
پاسخ:
حرم...
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۹ اشک نوشت ...
به نام خدا


حرم ...


این بود انشای من ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی